I Vestfold vet jeg det er blitt markert med kortesje på Kr. Himmelfartsdag og da har det vært mange sykler med.
Ha en fin dag videre.. og kjør med vett!

21 maiAJ skrev:Når skjer dette i Hønefoss?Siggen skrev:Ikke langt fra Kongsberg til Hokksund daDexter skrev:Jeg aner faktisk ikke hverken når det er eller hva som skjer i mitt nærområde... når jeg får nok opplysninger om noen andres aktivitet til å kanskje være med så vil jeg vurdere det...I fjor gikk det videre til Drammen, i år til Hønefoss. Ringerike MC klubb varter opp med kaffe/vaffel. Seansen er i fra 12:00-15:00 på torvet i Hønefoss, men er fortsatt litt usikker på når kortesjen drar fra Hokksund.
Jeg er visst helt "lost" når det gjelder Motorsykkelens dag...![]()
Takker!Siggen skrev: 21 maiSer ut som det er forskjellige tider rundt om i landet av en eller annen grunn.
Velkommen skal du væreTakker!
Da kan det fort hende at jeg tar turen, ja! :-)
Er en Facebook-gruppe som heter "Motorsykkelens Dag 2011" som omhandler denne begivenheten. Tidligere sto det der at avgang fra Langebru var kl.1130 men kan se ut som at dette klokkeslettet nå er fjernet...kanskje fordi det var litt sent oppmøte?Siggen skrev:Ikke langt fra Kongsberg til Hokksund daI fjor gikk det videre til Drammen, i år til Hønefoss. Ringerike MC klubb varter opp med kaffe/vaffel. Seansen er i fra 12:00-15:00 på torvet i Hønefoss, men er fortsatt litt usikker på når kortesjen drar fra Hokksund.
Samling/avgang fra Langebru kl. 11:ooGuro78 skrev:Er en Facebook-gruppe som heter "Motorsykkelens Dag 2011" som omhandler denne begivenheten. Tidligere sto det der at avgang fra Langebru var kl.1130 men kan se ut som at dette klokkeslettet nå er fjernet...kanskje fordi det var litt sent oppmøte?Siggen skrev:Ikke langt fra Kongsberg til Hokksund daI fjor gikk det videre til Drammen, i år til Hønefoss. Ringerike MC klubb varter opp med kaffe/vaffel. Seansen er i fra 12:00-15:00 på torvet i Hønefoss, men er fortsatt litt usikker på når kortesjen drar fra Hokksund.
Siste oppdatering fra overnevnte Facebook-gruppe (sitat Erik Eriksson, Leder NMCU Buskerud):Siggen skrev:Samling/avgang fra Langebru kl. 11:ooGuro78 skrev:Er en Facebook-gruppe som heter "Motorsykkelens Dag 2011" som omhandler denne begivenheten. Tidligere sto det der at avgang fra Langebru var kl.1130 men kan se ut som at dette klokkeslettet nå er fjernet...kanskje fordi det var litt sent oppmøte?Siggen skrev:Ikke langt fra Kongsberg til Hokksund daI fjor gikk det videre til Drammen, i år til Hønefoss. Ringerike MC klubb varter opp med kaffe/vaffel. Seansen er i fra 12:00-15:00 på torvet i Hønefoss, men er fortsatt litt usikker på når kortesjen drar fra Hokksund.
Hehe, har jo alltid visst at hverken Alta eller Moss var i NorgeVFRdama skrev: 21. mai: Motorsykkelens Dag i Moss
Start kl.10.00. Amfisenteret, Moss. Arrangør er Moss MC-Klubb.
28. mai: Motorsykkelens Dag i Norge
Kontakt din lokale klubb eller NMCUs kretsstyre i fylket for nærmere program.
28. mai: Motorsykkelens Dag i Alta
Starttidspunkt ukjent. Arrangør er Alta MC Klubb.
Kontakt Alf Einar på epost alfeinarj@yahoo.com