Feigt???NickNei skrev:Det er vel litt feigt å ikke kjøpe det man vil ha fordi andre har det også.
HD har jeg fordi jeg vil ha det, og det er sykkelen jeg koser meg absolutt mest med. Koser meg med andre merker også, men ikke så mye;)
Nei, HD selger bra fordi det er pene, gode motorsykler som folk har en mening om, positivt eller negativt. Fornuft er forbigått for lenge siden, den forsvant når det ble snakk om å kjøre MC generelt :-)
No er det ikke sånn at æ ikke kjøper det egentlig har løst på fordi så mange andre har det..
Er vel mere at æ IKKE har så løst på HD fordi så mange andre har det.
Kall mæ gjerne sær, men sånn er æ

Har drømmesykkel'n æ, så ikke synd i mæ

Meen når æ bli gammel og redd for fartsvinden, og skvetten vist det akser for brått kan det godt henne at det blir en Electra eller Road King eller lignende.
Ikke misforstå mæ, æ LIKER HD!!! Men har ikke spesielt lyst til å eie en, ivertfall ikke no... Ivertfall ikke nok til å bytte inn noe av det æ har, eller låne pæng.
Og æ kan godt innrømme at det er arti når Harley-folket flokker sæ rundt Vmax'n og spør og kommenterer...
Og så hender det jo at noen spør hvorfor æ ikke kjøpte HD, for Max'n er jo like dyr osv..
Da kan æ jo snakke om akselerasjon, den kraftige støpte ramma, bremsa fra R1, fulljusterbare dempere osv, men det som er aller artigast da er jo å si at det er jo arti å ha noe som ikke alle andre har, ansiktsuttrykkene da er heilt ubetalelige