Bør helst være mer pålitelig og mer drag i den enn den forrige

Satser på sessongarbe i desember.Svein2 skrev:Gratulerer Gammelgutt, meget fin sykkel.![]()
Hadde du fått med deg barberhøvel på kjøpet, hadde budeiene innpå Finnskogen måttet passet seg.
I 2009 og 2010 har jeg kjørt;rogg skrev:For ikke mange år siden, før fruen fikk jobb-bil og vi solgte hytten, lå vi på en årlig kjørelengde på bilen mellom 33.000 og 35.000 km.Intruder skrev:En kar i Brumunddal kjører BMW mc,han kjører faktisk vel 40.000 km i året !!Svein2 skrev:Jeg kjenner noen selgere som kjører bilen sin lengre,
men 96000 km i løpet av 3 år, man får ta av seg hatten. :=D>
Det er bare å stå på gutt, det er dette som er livet.![]()
Vi byttet bil etter nesten to år, og da var vi passert 65.000km.
Han milslukeren har en f 650 gs twin med 800ccm motor, maken til min.Intruder skrev:Vi har en "Gammelguttkjører" i Brumunddal også ,hans BMW 850 ruller rundt 40.000 km
hvert år !!![]()
Gammelgutt skrev:Takk for alle gratulasjonene.
Sykkelen er halvveis innkjørt nå, 520 km på to dager. Den er en drøm å kjøre, fin på de "flotte nyasfalterte" norske veiene. Jeg sitter så godt på den, med behagelig knevinkel og rett rygg. Og så er det jo litt forskjell på draget i den i forhold til Hyosungen, 800 ccm, 71 hk og 74 nm. Ja julekvelden kom tidlig i år, men det er jo ikke så rart når en er nisse sjøl.
Er det en 800 cc eller en 650 cc?Dexter skrev:
Sjekk denna karen her! Første turen på splitter ny BMW F650GS!