Smia MC, det er søndag

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
rogg
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Kontakt:

Re: Smia MC, det er søndag

Legg inn av rogg »

Søndag 29. mai vil vi få besøk av Monsterbike med deres Kawasaki-roadshow.

Håper mange har tid å legge turen innom Smia MC denne dagen.
I tillegg til Monsterbike kommer vår dekksponsor Konnerud dekk. Vi får besøk av Telemarkhandel, som leverer campingutstyr til alle turformål. NMCU vil også komme og ha en stand.

Vi i Smia MC håper på en flott dag med mange besøkende. Vi har garantert nystekte vafler, kaffe og kald brus. Vi vil denne søndagen også ha grillen varm....

Les mere på vår hjemmeside: [img]http://smia-mc.org/wp-content/uploads/smia-mc-logo.jpg[/img]

Her finner du oss: http://maps.google.no/maps?f=q&source=e ... 14&iwloc=A" onclick="window.open(this.href);return false;
Sist redigert av Dexter den 21 mai 2011, 09:34, redigert 1 gang totalt.
Begrunnelse: Fjernet URL tag. URL tag skal ikke brukes på google-maps linker
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

Brukeravatar
Dexter
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT

Legg inn av Dexter »

Er det denne konnerud dekk dere har avtale med? http://www.konneruddekk.no/" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Rottenikken
Motorsykkelen din: Yamaha

Legg inn av Rottenikken »

Nesten nabo`n min det (et par steinkast fra), fin service og hyggelige priser der, har brukt han siden han startet for et par år siden. Har virksomheten sin i en dobbelgarasje utenfor heimen sin og har dette som en ekstrajobb.
Veien er viktigere enn målet.

Brukeravatar
Dexter

Legg inn av Dexter »

Rottenikken skrev:
Nesten nabo`n min det (et par steinkast fra), fin service og hyggelige priser der, har brukt han siden han startet for et par år siden. Har virksomheten sin i en dobbelgarasje utenfor heimen sin og har dette som en ekstrajobb.
Ja, jeg har faktisk kjørt forbi dær så jeg vet hvor det er. Jeg har sendt mail. Skal jo bytte både foran og bak på min. Har fått dekkene, men må få den lagt om på felg og helst balansert, selv om jeg kan gjøre akkurat det selv.

Brukeravatar
Togmannen
Motorsykkelen din: Kawa Ninja1000Sx, Kawa Er-6n 2007

Legg inn av Togmannen »

Noen som har tenkt seg utover i morra? Fikk sykkelen fra sykehuset og kunne tenkt meg en litt lengre tur i området.

Liten langtur

Shit, ser dem melder regn fra kl 12... :eh
Kjør som om ingen andre ser deg.

Kawasaki Ninja 1000 Sx 2020
Kawasaki Er-6n 2007

X-Honda Vfr 800 2009

Brukeravatar
Dexter

Legg inn av Dexter »

Togmannen skrev:Noen som har tenkt seg utover i morra? Fikk sykkelen fra sykehuset og kunne tenkt meg en litt lengre tur i området.

Liten langtur

Shit, ser dem melder regn fra kl 12... :eh
Ser ut som du har en bra rute dær. Jeg skal se an været og formen og et par andre faktorer. Kanskje det blir en tur på meg.

Brukeravatar
rogg
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Dexter skrev:Er det denne konnerud dekk dere har avtale med? http://www.konneruddekk.no/" onclick="window.open(this.href);return false;
Stemmer på en prikk. Med medlemskap i Smia MC, kan du dra mange fordeler der ;e
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

Brukeravatar
rogg
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Minner om at vi har som vanlig åpent på Smia MC søndag 22. mai.
Erik Og Marianne er og tar i mot dere.

Smia MC Sykkler.JPG
Dere finner oss HER
Eller GPS kordinatene : 59.559269,10.389982
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

Brukeravatar
Dexter

Legg inn av Dexter »

rogg skrev:
Dexter skrev:Er det denne konnerud dekk dere har avtale med? http://www.konneruddekk.no/" onclick="window.open(this.href);return false;
Stemmer på en prikk. Med medlemskap i Smia MC, kan du dra mange fordeler der ;e
Hadde jeg bodd litt nærmere skulle jeg absolutt blitt medlem av Smia MC men jeg synes det blir litt feil når jeg bor så langt unna. Det blir vanskelig å bidra og alt blir litt mer kronglete når veien blir lengre... vanskelig å "bare stikke innom" når det er over 1 times kjøring, synd, for det er ingen dugelige alternativer nærmere meg her... så hva skal en gjøre da :dontknow

Brukeravatar
Dexter

Legg inn av Dexter »

Jepp. Det ble en tur til Smia MC. Det gikk bedre enn jeg hadde trodd! Jeg var litt redd for at rognposen skulle få litt juling og ikke få være i fred, men det var tydeligvis ubegrunnet. Den fikk bra støtte og jeg satt bra.

Som alltid hyggelig på Smia. Siden jeg stekte vaffler hjemme i går og spiste det hjemme før turen holdt det med en pølse og et par kopper kaffe.

Været var så som så. Varsel sa noe om regn, men jeg fikk ingenting på tur TIL Smia... værre var det på hjemtur... Tok en spise og pissepause på Shell Mjøndalen før jeg kjørte hjem. Siste biten hjem regna det bare mer og mer.

Ett bilde fra turen:
Bilde
Min venn Jane Honda

Her er ruta jeg kjørte: http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8& ... ba5163fba8" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Godt at både du og Jane fikk dere en tur :knegg
Nå som du åpenbart er i god kjørbar form igjen så er du vel snart klar for en MC-tur hitover, mot Randsfjorden, går jeg ut fra... :-)

Brukeravatar
Dexter

Legg inn av Dexter »

AJ skrev:Godt at både du og Jane fikk dere en tur :knegg
Nå som du åpenbart er i god kjørbar form igjen så er du vel snart klar for en MC-tur hitover, mot Randsfjorden, går jeg ut fra... :-)
Jepp, jeg kommer plutselig! Må bare få bytta dekkene først :thumleft

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Dexter skrev:
Har bestilt time til bytte av dekk jeg også, nærmere bestemt den 7. juni.
Blir PilotRoad 3 :-) Regner med at de vil svare til de høye forventningene Michelin har lagt opp til ;-);)
Har vært veldig fornøyd med PR2, som Tiger ble levert med. Disse er langt fra nedslitt, men etter Hønefoss-Lunner-Lom-Geiranger- ++ vet-ikke-enda-hvor-vi-ender-turen jeg skal på nå til uka med et par kompiser, så tenker jeg de er klare for å bli bytta ut med et par nye før turen til Norgestreffet :jada:

Brukeravatar
Dexter

Legg inn av Dexter »

AJ skrev:
Dexter skrev:
Har bestilt time til bytte av dekk jeg også, nærmere bestemt den 7. juni.
Blir PilotRoad 3 :-) Regner med at de vil svare til de høye forventningene Michelin har lagt opp til ;-);)
Har vært veldig fornøyd med PR2, som Tiger ble levert med. Disse er langt fra nedslitt, men etter Hønefoss-Lunner-Lom-Geiranger- ++ vet-ikke-enda-hvor-vi-ender-turen jeg skal på nå til uka med et par kompiser, så tenker jeg de er klare for å bli bytta ut med et par nye før turen til Norgestreffet :jada:
PR3 kommer best ut av test i siste Bike :thumleft testet på våt bane av profesjonell fører, det bare MÅ bli bra da :janikk

Brukeravatar
Snikkeren
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015

Legg inn av Snikkeren »

Skal ha PR3 jeg også, men må vente til midten av juli. Først da blir det tilgjengelig i riktig dimensjon til fordekket mitt. ](*,)
Har fremdeles mønster igjen på dekkene som står på no, men dekkene er jo 3 år gamle, og ikke lagret på riktig måte, så jeg stoler ikke helt på de på vått føre.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Svar