Bikerbaben's logg, ny b(ikers)logg, Karavanseraiet.no

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Låst
Pollti

Legg inn av Pollti »

Pølsevev ! Kan de kjøre driten så kan de fylle tanken og. Godt jeg har Kabul Kareten, der trenger jeg ihvertfall ikke tømme askebeger,pusse vinduer og støvsuge. Og jammen tror du ikke jeg klarer å fylle bensin på den også. :icon_cool:

Brukeravatar
Jalmar
Innlegg: 1979
Registrert: 31 okt 2008, 10:56
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av Jalmar »

De vil ikke fylle diesel fordi det lukter så fælt og er så grisete. Så gubben blir sendt ut for å bunkre kjerra. Og når han kommer hjem er det galt at han lukter diesel og er grisete. :icon_eek:

Kvinnelogikk i praksis. #-o
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave



c")

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Ja, her har dere en sjanse til å vise gentlemannen i dere, og så kommer det bare negative kommentarer :-s

Brukeravatar
Jalmar
Innlegg: 1979
Registrert: 31 okt 2008, 10:56
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av Jalmar »

Noen må kjempe for likestilling også, vet du Ragnhild. Og det er overraskende lite å høre fra likestillingstalskvinnene når det gjelder fylling av diesel på biler.

Jeg tror faktisk at innleggene fra Pollti og meg er de eneste innleggene som støtter likestilling på dieselfylle-fronten. :-s
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave



c")

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

:whistle:

Pollti

Legg inn av Pollti »

Det er ikke bare på dieselfylle fronten vi har en oppgave som hadde fått Eva Kolstad til å vibrere Jalmar ! Et annet område for likestilling er evnen til å skjønne at kilometer telleren går rundt når bilen triller. Og at det i en bils levetid så trenger den service. I grunn så har de løst det flott i Saudi Arabia for der må det være to kvinnfolk i bilen når de kjører. En dame kan ikke kjøre bil alene. Hvilket igjen beviser at det må et kvinnfolk til å kjøre og den andre må tenke på sørviser og sånt og passe på eventuellt røde advarsels lys på dashbordet og sånt.
I Saudi har de skjønt at det er best og billigst for økonomien at kvinnfolk blir kjørt dit de skal . Bakdelen er jo såklart at det ikke trengs så mange bilopprettere men derimot så trengs det flere menn til oljeskift og til å gjøre service. Kvinnfolk har like lite bak ratttet å gjøre som menn på kjøkkenet ! :laughing7:

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

:icon_cool: :whistle:

mekkern
Innlegg: 7656
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Legg inn av mekkern »

er ikke SÅ skarpe i saudi heller da.....

http://www.youtube.com/watch?v=PJupNDIKkEk


Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Var det deg Pollti, på den videoen?

Brukeravatar
Jalmar
Innlegg: 1979
Registrert: 31 okt 2008, 10:56
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av Jalmar »

Det der burde han skjønt før han lånte bort telefonen. #-o
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave



c")

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Var det jeg ville fram til :whistle:

Brukeravatar
Jalmar
Innlegg: 1979
Registrert: 31 okt 2008, 10:56
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av Jalmar »

Pollti hadde gjennomskua den med det samme, og gått en annen vei.

Den situasjonen kunne bare fått to utfall. Enten det utfallet som blei vist i snutten, eller at hun hadde ringt ei venninde for å beklage seg over mannen som ikke låste opp. Og uansett hadde gentlemannen tapt. :icon_rolleyes:

De verste scenene utspilte seg sikkert etter at filmen var slutt. Tipper gubben til hu kjerringa først fikk skylda for at døra var låst, så fikk han sikkert kjeft for at han ikke hadde passet på at kjerringa hadde med seg nøkkel, så blei det vel ei runde med mas om den knuste ruta, og så til slutt regninga for den ødelagte telefonen til han gentlemannen på fortauet.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave



c")

Pollti

Legg inn av Pollti »

Alle ånkli mannfolk vet jo at sånt skjer når en gir telefonen sin til damer. Det er derfor jeg aldri låner den bort.
Disse damene koster meg dullioner i regninger i form av verksted regninger for oppretting av skjermer og dører,
for ikke å glemme det utrolige ødelagte hanskeromslokk. Hvordan klarer en å ødelegge et hanskeromslokk ??
Det burde bevilges forskningsmidler for å finne ut av sånt. Og det er vel unødvendig å nevne at bilen med
ødelagt hanskeromslokk kun kjøres av kvinner. Verkstedmesteren :icon_eek: fælt da han fikk se det .


:laughing7: :laughing7:

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Du hadde vel gått og brutt opp døra for damen i stedet?

Låst