Er utrolig hva man får til bare man smører sjefene litt! Heldig for meg er også brannmesteren er ihugga mcentuiast

I dag er det også flott vær, blir vel biken te jobb!
Elolz skrev:Rå skinndress da! Blir herlig å ha på når du får kjørt den litt inn
Bare å ta den på seg og gå inn i dusjenSteinkastar skrev:Elolz skrev:Rå skinndress da! Blir herlig å ha på når du får kjørt den litt inn
Takk. Ja den er litt trang enda....Får brukt den litt, samt litt regn på den, så blir det nok bra :)
Det blir som vi sier til lærlingene når de får nye vernesko/støvler : Fyll opp skoa med vann, sett bena nedi, legg deg og sov.Onsløv skrev:Bare å ta den på seg og gå inn i dusjenSteinkastar skrev:Elolz skrev:Rå skinndress da! Blir herlig å ha på når du får kjørt den litt inn
Takk. Ja den er litt trang enda....Får brukt den litt, samt litt regn på den, så blir det nok bra :)
Onsløv skrev:Bare å ta den på seg og gå inn i dusjenSteinkastar skrev:Elolz skrev:Rå skinndress da! Blir herlig å ha på når du får kjørt den litt inn
mekkern skrev:Ser ut som lørdag blir bra til å få strekt dressen..
Eller i morra tidelig hvis du skal kjøre på jobb..
Champions League finale???? er det for slags program? noe slikt som Paradise hotel?Steinkastar skrev:mekkern skrev:Ser ut som lørdag blir bra til å få strekt dressen..
Går til jobb, men ja kanskje jeg skal dra på meg dressen samtidig haha :)
Lørdag...er du gærn....Da skal jeg bli fuktig "innabors", for da er det Champions League finale :)
Hehe høres ikke dumt ut det heller nei, men prioriteringen er som alltid: Manchester Unitedmekkern skrev:Champions League finale???? er det for slags program? noe slikt som Paradise hotel?Steinkastar skrev:mekkern skrev:Ser ut som lørdag blir bra til å få strekt dressen..
Går til jobb, men ja kanskje jeg skal dra på meg dressen samtidig haha :)
Lørdag...er du gærn....Da skal jeg bli fuktig "innabors", for da er det Champions League finale :)![]()
NÆÆiiiii ikke noe tv på lørdag.. da skal det KJØRES halve/hele Telemark rundt på artige veier-titte litt på sykler og så kjøre til Smia fra Dalen via omveier på søndag..
Globe skrev:Så ut til å være en moro tur dette