Dexter's laboratory - klar for 2023

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Svolp
Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell

Re: Dexter's laboratory - Har prøvekjørt Z1000SX

Legg inn av Svolp »

ZZR1400 Dexter , så bir du ikke skuffet. :\m/: Var det ikke mulighet for og prøve den i dag, eller er det uinteressant?
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell

Brukeravatar
Globe
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Må si jeg har blitt MEGET fasinert av ZZR-1400 ja....da spesielt etter at jeg kom over fronten....for den hadde jeg LITT problemer med første gang jeg så den, for å være ærlig. Men, det blir som det var med TDM'n....den vokser på deg (les: meg)

I og med Dexter's "slakt" av Z100SX, ja så er ZZR-1400 en MEGET het kandidat i min verden :knegg

Duville
Motorsykkelen din: Honda --700-

Legg inn av Duville »

Globe skrev:Må si jeg har blitt MEGET fasinert av ZZR-1400 ja....da spesielt etter at jeg kom over fronten....for den hadde jeg LITT problemer med første gang jeg så den, for å være ærlig. Men, det blir som det var med TDM'n....den vokser på deg (les: meg)

I og med Dexter's "slakt" av Z100SX, ja så er ZZR-1400 en MEGET het kandidat i min verden :knegg

Er du også i byttemodus?? Misfornøyd med TDMen med 2 potter og masse ekstrautstyr som endelig virker???

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Nei, nei, nei....men en må jo alltid ha noe å strekke seg etter. TDM'n er MER ENN NOK sykkel for meg p.t. Storkoser meg med den!! ;e

Godtvoksen

Re: Dexter's laboratory - Tur og tøys

Legg inn av Godtvoksen »

Bilde

Her var det mye riper i lakken - kanskje tid for bytte av sykkel.... ;e :-J

Brukeravatar
Svolp
Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell

Legg inn av Svolp »

Jeg må advare deg Globe, hvis du først tar den på en skikkelig prøvetur er det stor sjangs for at den blir med deg hjem i garasjen :roll

For meg, er dette min drømmesykkel, mitt ess, min havfrue om du vil.. Jeg er ufattelig fornøyd. En gang i fremtiden da denne skal selges, kommer jeg nok til og kjøpe meg en ny zzr1400. Med mindre kawasaki har kommet med 1600 :redface
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell

Brukeravatar
jhn
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str

Legg inn av jhn »

ZZR 1400 e jo som en atomisbryter, ustoppelig, pen e den også, men har æ lyst på en?
Njæ, trukke det, æ vil nødig bytte bort allsidigheten som V-stromen har. Skal æ bytte, så må det bli til en sykkel som e bedre på alt enn den æ har.
(No e det vel ikke lenge før æ får noen orange anbefalinger fra tigergutt) :knegg

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Hmmmm....har vi noen her på forumet som har en ORANGE TIGER???... :-k ..ja..når du sier det så mener jeg å ha HØRT om det ja...men kan ikke huske om han har lagt ut noe her i forumet om han er fornøyd med den :knegg

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

jhn skrev:ZZR 1400 e jo som en atomisbryter, ustoppelig, pen e den også, men har æ lyst på en?
Njæ, trukke det, æ vil nødig bytte bort allsidigheten som V-stromen har. Skal æ bytte, så må det bli til en sykkel som e bedre på alt enn den æ har.
(No e det vel ikke lenge før æ får noen orange anbefalinger fra tigergutt) :knegg
He-he...
Kanskje KTM 990 SMT kunne vært noe ;-);)

[video]http://www.youtube.com/watch?v=sV_TW3kT53s[/video]

Duville
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Dexter's laboratory - Tur og tøys

Legg inn av Duville »

Godtvoksen skrev:Bilde

Her var det mye riper i lakken - kanskje tid for bytte av sykkel.... ;e :-J
Hvordan ser du det? :-J Den andre siden er godt skjult ! (og fixet innen ei uke nå regner jeg med).
Mangler forresten bare 15 km på 30 000 kjørte km så jeg før jeg parkerte i går... bare lett innkjørt!

Brukeravatar
jhn

Legg inn av jhn »

Nei, Globe, du sier noe. Æ kan heller ikke huske han har sgt noe om det, kanskje han e misfornøyd :lol

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Globe skrev:Hmmmm....har vi noen her på forumet som har en ORANGE TIGER???... :-k ..ja..når du sier det så mener jeg å ha HØRT om det ja...men kan ikke huske om han har lagt ut noe her i forumet om han er fornøyd med den :knegg
Joda, ArcticTiger har skrevet mye fint om ny-tiger'n sin, han... :knegg :jada:

Brukeravatar
jhn

Legg inn av jhn »

KTM kan vel neppe bli galt, men æ trur æ må slutte å tenke på andre sykler, det kan fort bli unødvendig dyrt. Det e egentlig ingenting æ savne på V-stromen, den e allsidig, komfortabel, sterk og glad i svinger og ikke minst, glad i norsk høykvalitetsasfalt

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Legg inn av ArcticTiger »

AJ skrev:
Globe skrev:Hmmmm....har vi noen her på forumet som har en ORANGE TIGER???... :-k ..ja..når du sier det så mener jeg å ha HØRT om det ja...men kan ikke huske om han har lagt ut noe her i forumet om han er fornøyd med den :knegg
Joda, ArcticTiger har skrevet mye fint om ny-tiger'n sin, han... :knegg :jada:
:vs Hehe, joa, stemmer det :thumleft , de orransje Tigera ække "såværst" :knegg de :D !!
Meen, ingenting er så koolt som en British Racing Green Triumph Tiger 900 :D :thumleft . (Grønn ble prod. kun i -98, med Keihin forgassere)
Jeg får meg en årntli Gla-Latter hver gang jeg tar den på en svingom på utslitte, sporete, sprukne, svingete, smale nord-norske telehiv "Riksveier" :hallo ! Eller en fjelltur på grusvei, da likern seg :prf :knegg !
Det er en rar sykkel det. Ikke best på noe område. Men den er så innmari tøff alikevel :mc1 :lol!!

Brukeravatar
Dexter
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT

Legg inn av Dexter »

Svolp skrev:ZZR1400 Dexter , så bir du ikke skuffet. :\m/: Var det ikke mulighet for og prøve den i dag, eller er det uinteressant?
ZZR1400 skulle jeg mer enn gjerne fått prøvd, men dem hadde den ikke med! Så da fikk jeg ikke prøvd den da :eh
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Svar