Kan sykkelen vile på eksoanlegget?

... om verktøy, service, problemløsninger, reparasjoner og modifiseringer
Svar
Banditmannen
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500

Kan sykkelen vile på eksoanlegget?

Legg inn av Banditmannen »

Skal ta av begge hjul på Banditen, slik at jeg kan få lagt på mine nye Michelin PR3! \:D/
Men jeg har litt liten plass i boden der den står, og får ikke lukket døra mens depotstøtta står på... :sk?
Så spørsmålet er om jeg kan bruke "trebukk/støtte" under eksosanlegget? Mesteparten av vekta blir jo på dobbelstøtta, så det blir ikke så mye vekt på anlegget.

Brukeravatar
Dexter
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT

Re: Kan sykkelen vile på eksoanlegget?

Legg inn av Dexter »

Banditmannen skrev:Skal ta av begge hjul på Banditen, slik at jeg kan få lagt på mine nye Michelin PR3! \:D/
Men jeg har litt liten plass i boden der den står, og får ikke lukket døra mens depotstøtta står på... :sk?
Så spørsmålet er om jeg kan bruke "trebukk/støtte" under eksosanlegget? Mesteparten av vekta blir jo på dobbelstøtta, så det blir ikke så mye vekt på anlegget.
Har du mulighet til å stroppe den opp heller fra taket? Det gjorde jeg på ZX6-R da jeg hadde den. Jekkestropp i taket. Jekka sykkelen rett opp fra bakken og gjorde det jeg skulle uten depotstøtte. Må være litt forsiktig på nedtur, men du skal jo bare ha bakkeklaring så den skal ikke sååååå høyt
Det er det samme for skylda hvem som har den...

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Legg inn av ArcticTiger »

Det går og å sikre sykkern med et tau/ ei jekkestropp foran og bak, til en krok i taket. Spørs om det er noe solid feste i taket? Er det tre-tak, så kan du skru i et par øyeskruer. De har på jernvarehandelen.

mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Legg inn av mekkern »

hvis du har hovedstøtte og dette bare er for å "balansere "sykkelen bør det gå bra-ellers finner du vel et punkt på bunnpanna eller slikt mellom røra?
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Banditmannen
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500

Legg inn av Banditmannen »

mekkern skrev:hvis du har hovedstøtte og dette bare er for å "balansere "sykkelen bør det gå bra-ellers finner du vel et punkt på bunnpanna eller slikt mellom røra?
Hadde i så fall blitt ved siden av røra, da det sitter ganske tett...
Så jeg gjorde det på denne måten:
Dekkskifte (Custom).jpg
Får bare håpe at ei billig verktøykasse fra Jula tåler presset! :8-[

Stropping i taket ble vurdert, men har ikke stropp og usikker på taket... :-)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Svar