Var en liten tur der idag også, kanskje et kvarter før jeg kjørte avgårde igjen

Både asfalt- og grusplass var var stinn av MC'er og folk. Så derimot ingen kjente i farten så kjørte videre til Nesodden og de fantastisk morsomme/utfordrende bakkene/svingene der (Rundvollbakkene heter det visst og deretter Linnebråteveien mot Fagerstrand). Deretter, ikke helt planlagt, tilbake til Vinterbro for tanking siden bensintegnet var begynt å blinke i displayet, men det var visst ingen fare - gikk på 15 liter så 5-7 liter igjen. Hele tiden trim av hilsehånden langs veien siden det var jevn strøm av motorsyklister til og fra Tyrigrava. En god del var også i godt driv på Nesodden. På toppen av Linnebråteveien, der det flater ut med åkre, kunne det se ut som om en MC var havnet i åkeren... isåfall OK med motorsyklisten som stod og pratet med en bilist... men slake svinger på stedet så er ikke helt sikker
Deretter hjemom en tur før jeg tok en ny tur til Holmenkollen og tilbake. Sykkelen imponerer spesielt i sving nå som jeg begynner å bli vant med den. Holmenkollveien virker forresten nesten ferdig rehabilitert nå - har blitt noen fine nye steinmurer langs veien og ellers bra standard.
Noen bilder fra Tyrigrava
[album]1978[/album][album]1979[/album][album]1980[/album][album]1981[/album]
og noen fra Tryvann
[album]1982[/album][album]1983[/album][album]1984[/album][album]1985[/album]