Hehe....ArcticTiger skrev:...."leketøy for Mor"..... La oss nå få slippe mer av disse "bildene" inne i hodet
Den gir vibrasjoner men går ikke på batteri

Hehe....ArcticTiger skrev:...."leketøy for Mor"..... La oss nå få slippe mer av disse "bildene" inne i hodet
Hehe, DET er riktigGlobe skrev:Men den HAR batteri
ArcticTiger skrev:...."leketøy for Mor"..... La oss nå få slippe mer av disse "bildene" inne i hodet
Snakker vi tosylindring her, eller :-)VFRdama skrev:Hehe....ArcticTiger skrev:...."leketøy for Mor"..... La oss nå få slippe mer av disse "bildene" inne i hodet
Nei, ikke et sånt leketøyAJ skrev:Snakker vi tosylindring her, eller :-)VFRdama skrev:Hehe....ArcticTiger skrev:...."leketøy for Mor"..... La oss nå få slippe mer av disse "bildene" inne i hodet
Hmm, hørtes kjent utVFRdama skrev:Dere kan jo gjette hvilken sykkel jeg snakker om når jeg legger ut lyd fra det nye leketøyet mitt
Kan bekrefte at det IKKE er en tosylindring og at det ER en 600AJ skrev:Lys lyd i toppen (høyt turtall)...
Brummer artig i bunn (lavt turtall)...
Høres ut som en 600...
Ikke tosylindring...![]()
Høres ikke ut som TDM... men jeg kan plutselig 'høre' feil...
Hm... TDM er tosylindring...
Hm...
Vanskelig den lyden der, gitt...
Ok...VFRdama skrev:Kan bekrefte at det ikke er en tosylindring men kan bekrefte at det er en 600AJ skrev: Høres ut som en 600...
Ikke tosylindring...![]()
Høres ikke ut som TDM... men jeg kan plutselig 'høre' feil...
Hm... TDM er tosylindring...
Hm...
Vanskelig den lyden der, gitt...