Den ttrekker din gjennomsnittelige kubikk ned til bare 800 - 900 ccm da?
Æ e begynt å lukte litt på en 125 crosser, æ også. Æ vet jo ikke om det e en crosser du har skaffet dæ, det må spekulere litt på.... ... No har æ spekulert, det e ikke en crosser.
Stemmer, men den er heller ikke egentlig min smak, og den er, ved første øyekast, ganske lik en sykkel som en annen her på forumet nettopp har anskaffet seg...
Og den er behørig beskrevet på ett annet motorsykkelforum....
Men no må æ ned på Vestbase å ta MT (sprekktest) av Seafastening, som det hette på nynorsk. Natta
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
Akkurat nå sitter jeg og lurer på om jeg skal dra til Øyer på Farmertreff i morgen.Som dere vet
er jeg en depper og har mange motforestillinger :
1.Jeg kan fryse ihjel.
2.Jeg kan drukne.
3.Jeg kan dø av tørst...
Fordeler:
1.Jeg vil sikkert ikke tørste ihjel.
2.Jeg får det sikkert artig.
3...........og jeg slipper KLIPPE MÅSÅN i morra.
Hmmmmmm....
Steker andebryst som skal serveres med fløtegratinerte poteter, grønnsaker og en honning/peppersaus til...
Deretter kakespising, siden det er ene sønnens bursdag
Hadde forresten første fotpinne-skrap under forbikjøring i sving med V-Strom'en idag... trodde det skulle gå lenger tid før jeg hadde den nedi.
Ellers utrolig fornøyd med toppboksen, går et par romslige handleposer oppi den - og merker ikke noe til den under kjøring
Four wheels move the body. Two wheels move the soul. RuneMC's foto på Flickr Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
Surfer på mc-siden etter en laaang dag med gulvlegging.
Nå er jeg ihvertfall ferdig enn så lenge, og skal male og liste de rommene jeg har lagt gulv på.
Så er det oppussingspause så lenge det er fint vær her i Bergen.
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
Akkurat nå koser jeg med med en Morazzi pils (tror det skrives noe sånt) i Italia og den smaker fortreffelig.
Varmt og godt her nede.
Sykkelen går som en klokke men nå sover den ....å jeg også snart
Har nettopp kommet inn etter å ha hygget oss på terrassen under terrassevarmerenn og ved siden av ute-peisen med fin musikk (ikke AJ-musikk) knask og god drikke. Nå er det fri-helg og herlig sommertid..