Lurer på om du kan utdype dette litt?Godtvoksen skrev:Det samme med "plastikkgrisene", jeg kan ikke skille en Kawasaki med en Honda el. uten å se nøye etter logo mv.
Der var et uttrykk kona lagde når jeg pekte på TDM og liknende sykler...Rottenikken skrev:Lurer på om du kan utdype dette litt?Godtvoksen skrev:Det samme med "plastikkgrisene", jeg kan ikke skille en Kawasaki med en Honda el. uten å se nøye etter logo mv.
Godtvoksen skrev:Der var et uttrykk kona lagde når jeg pekte på TDM og liknende sykler...Rottenikken skrev:Lurer på om du kan utdype dette litt?Godtvoksen skrev:Det samme med "plastikkgrisene", jeg kan ikke skille en Kawasaki med en Honda el. uten å se nøye etter logo mv.
Jeg pleier likevel alltid å hilse på dem...Snikkeren skrev:Godtvoksen skrev:Der var et uttrykk kona lagde når jeg pekte på TDM og liknende sykler...Rottenikken skrev:Lurer på om du kan utdype dette litt?Godtvoksen skrev:Det samme med "plastikkgrisene", jeg kan ikke skille en Kawasaki med en Honda el. uten å se nøye etter logo mv.![]()
![]()