Blir nok Biltema på meg også neste gang, med mindre det dukker opp noe "merkevare" til en overkommelig pris. :-)Snikkeren skrev:Ok. Da satser jeg på at Biltemas momennøkler er greit nok for en hobbymekaniker. Der følger det i det minste med kalibreringsdokumenter.Banditmannen skrev:Nei, ganske sikker på at det ikke gjorde det...Snikkeren skrev:Fulgte det med kalibreringsdokumenter på den?
Ventilklaring på Bandit 600
-
- Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Re: Ventilklaring på Bandit 600
- Geir
- Motorsykkelen din: -95 XJ 900 Diversion, -82 KZ650SR
Re: Ventilklaring på Bandit 600
Det går nok bra! Ligger en hendig tabell her med en fin skisse i fbm lengde: http://www.baercoil.com/en/dimensions_metric.html" onclick="window.open(this.href);return false;Banditmannen skrev:17,5 er nok lengden på bolten. Har funnet ut at det ikke er vanskelig å finne løsgjenger i M7x1.0(så må jeg bare finne ut hvor lang/dyp den skal være)Geir skrev:Små mengder fordi overskuddsmasse som skvises ut og blir hengende på innsiden har en lei tendens til å havne i oljekanalene hvilket i verste fall kan tette dem igjen og forårsake havari. Har en kompis som opplevde havari på veiven fordi oljekanalen i lagerskålen var tilstoppet av svieriet...Banditmannen skrev:[klippe...]
Ok, så ikke bruke pakningslim, og kun små mengder silikon!![]()
[klippe...]En kostbar affære for å si det sånn.
Løsgjenger i M7x1,0 er vel greit å få tak i, men jeg blir litt usikker på betegnelsen M7x17,5 Er de 17,5 dybden på hullet kanskje?
Både Heli Coil og Time-Sert har det vist i sitt sortiment. Satser på at det ordner seg! :-)
Geir
1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.
1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.