Regner vel med å lande på Norgestreffet på lørdag en gang...... får håpe det finnes teltplasser igjen

Gleder meg stort til å treffe flere forumister igjen

Er sikker på at vi klarer å få plass til deg også, blir moro å få møttesOleB skrev:Kjører fra Fr.stad på fredag 10. "littutpådagen"![]()
Regner vel med å lande på Norgestreffet på lørdag en gang...... får håpe det finnes teltplasser igjen![]()
Gleder meg stort til å treffe flere forumister igjen
KONGE!!AJ skrev:Da ser det endelig ut til at siste hindring er ryddet av veien; ingen jobbing/oppdrag 10. juni, noe som har vært uvisst helt fram til i dag!
Dermed blir det helt sikkert tur opp til Trøndelag for å blir med på Norgestreffet![]()
Så nå er det bare å håpe på godt sommerværTiger får nye Michelin PR3 den 7. juni, olje og filter ble nylig skiftet. Kjedet sjekkes og evt. justeres før start. Det meste er klart, med andre ord
![]()
Vi stikker avgårde på formiddagen den 9. juni. En kjapp svingom innom Høgskolen i Lillehammer før vi farer videre oppov
er i dalføret i retning Norgestreff 2011!!
Gleder oss
Tenkte at det lå rundt der, ja.RuneMC skrev:Treffavgift (sakset fra forhåndspåmeldingen): 350,- for NMCU medlemmer og 400,- for andre
Nå veit jeg jo ikke hva slags Livs-syn du bekjenner deg tilSnikkeren skrev:Dette blir mitt første mc-treff, så jeg er en skikkelig noob når det gjelder dette.
Hva bør jeg tenke på når jeg skal på treff?
Noe som er lurt å ha med seg utenom telt, sovepose, liggeunderlag, klær og toalettsaker?
Jeg regner med at noen har løsninger for å få ladet mobiltelefon og lignende. Jeg har ikke fått montert 12 V uttak på sykkelen enda. Finnes det noen andre greie løsninger for det?
Og så lufter jeg spørsmålet om noen kunne tenke seg å slå følge på veien. Regner med å kjøre fra Ørsta fredags morgen. Kjører aleine, så det hadde vært kjekt om noen ville møttes på veien.
Tror treffavgiften ligger på ca 350.-AJ skrev:To dager igjen til vi setter kursen mot Norgestreffet 2011![]()
Ser ut til at vær og føreforhold blir bra![]()
Kikket litt på treffsidene først i dag og tenkte jeg skulle finne ut hva treffavgiften er, men finner ingenting om dette på sidene...![]()
Noen som vet?
Betyr naturligvis ikke all verdens, men kunne gjerne tenkt meg å vite det uansett...
Husker i farten ikke hva vi har betalt på de tidligere Norgestreffene vi har vært på...
Konge!!Snikkeren skrev:Dette blir mitt første mc-treff, så jeg er en skikkelig noob når det gjelder dette.
Hva bør jeg tenke på når jeg skal på treff?
Noe som er lurt å ha med seg utenom telt, sovepose, liggeunderlag, klær og toalettsaker?
Jeg regner med at noen har løsninger for å få ladet mobiltelefon og lignende. Jeg har ikke fått montert 12 V uttak på sykkelen enda. Finnes det noen andre greie løsninger for det?
Og så lufter jeg spørsmålet om noen kunne tenke seg å slå følge på veien. Regner med å kjøre fra Ørsta fredags morgen. Kjører aleine, så det hadde vært kjekt om noen ville møttes på veien.