Som, for å sitere Cantor, nok er i settet "tellbart, men uendelig"mekkern skrev: +hele den greske gjelden.

Stakkars folk.
[TaSK]
Som, for å sitere Cantor, nok er i settet "tellbart, men uendelig"mekkern skrev: +hele den greske gjelden.
Husarbeid og fotball er vi enig om er kjedelig, arbeidsfordelingen blir da: jeg ser fotballDexter skrev:Av alle ting som er off topic i et mc-forum så når fotball høyt mot toppen, vaffal i min verden! Skal ikke kalle meg fotball-hater, men jeg liker det overhode ikke...Gammelgutt skrev:Kan dere ikke være så snille å skrive fotball i parantes i tittelen, slik at vi fotballhatere slipper og åpne disse sidene?.
Det er greit at andre liker det, men jeg synes fotball tar så stor plass andre steder at vi må kunne slippe det her...
Wordd.strand skrev:
Og mekkern, jeg kjører også MC, men i steden for å irritere fotballfolket, så irriterer jeg fotballhater'ne
Nå er det ei stund sida dette ble skrevet,men økonomisk skakk-kjøring hva spillerlønninger og anlegg angår gjørpelsen skrev:har en lignende variant:Pollti skrev:Fotball defineres i min verden som 22 idioter og 1 ball for mye.
22 gutter i shorts som løper etter en ball og har IQ'n sin skrevet på ryggen.
tv/radio og aviser er såpass overfyllt av den dritten at det kunne vært greit å slippe det her.