Hmmmm tida går fort her, skulle bidratt med mer info tidligere, men men,,
Det er planlagt avreise fra Otta kl. 09:30 på fredag 12. august. Vi som kommer fra Trøndelagen reiser ned til Otta på torsdag 11.august, det blir ihvertfall
Gizmodude,
SheDevil,
bubbu og jeg. Av de som så langt har vist sin interesse for å være med, og som jeg regner med også kommer til Otta på torsdagen, er:
AJ - Kommer fra Roa
OleB - Kommer fra Fredrikstad
Snikkeren- Kommer fra Ørstad
Dexter - Kommer fra Kongsberg
Rogg - Kommer fra Berger
Misha - Kommer fra Bergen
ojda - Kommer fra Oslo
og da
Bubbu - Kommer fra Trondheim
Gizmodude - Kommer fra Trondheim
SheDevil - Kommer fra Trondheim
Globe - Kommer fra Trondheim
Om det skulle være flere som har lyst til å være med, er det bare å møte opp på fredag morgen, eller "joine" oss på torsdagen, i Otta.
Det vil bli overnatting på
NAF Camp Otta eller Otta
Camping og Motell
Jeg skal sjekke "fasilitetene" og komme tilbake til hva vi velger.
Touren kjøres i etapper, med avtalte stopper underveis. Typisk kjøretid pr etappe vil bli 1 - 1,5 timer. De av følget som får lyst til å utfordre noen av strekningene får gjøre det, de som har lyst til å ta det litt med ro, får gjøre det. For hver etappe avtaler vi kun hvor vi skal stoppe neste gang, og hvem som skal kjøre bakerst. Den bakerste har alltid ansvaret for at alle i følget er med til neste stoppested. Det blir altså ingen strikt kolonnekjøring. Meningen med turen er å kose seg på tur alene, sammen med andre underveis, i pauser og ved "ankring" for kvelden og natta.
Kjøreruta finner du beskrevet
her.
Vil du VÆRRA MED??