Samt at de også tester den nye trumph Rocket III. 3 syl på 2,3L..
Hehe.. Nei det er ikke det. Det er faktisk en orginal sykkel somer litt ommbygd... Eller for å si det slik.. Ramma er orginal foruten at den er blitt raket ut litt (større vinkel på styrehodet). Eller ser du sikker hva annet som er gjort.. Ikke så enormt mye egentli.Thor Arne skrev:Dette må vel være en sykkel fra Walz hardcore bikes
De har noen rå sykler.
Jada. Du klikker bare på knappen over der du skriver. Det står URL på den. så skriver ui inn linken, for så å klikke på samme knapp igjen. Da skal det stå/URL på den. Linken til Hardcore blir da slik:noen som vil fortelle hvordan jeg får satt inn en link det gikk heller dårlig
Kode: Velg alt
[url]http://www.walz-hardcore-cycles.com[/url]
He,he....Det her må nå værra for godt te å værra saint vælrogg skrev:Håy..
Kjører selv en SHADOW ACE og har fårt høre.....KOPIMASKIN.... Den er vel bygd for å ligne Harly...?
Men nå har jeg og hørt at, det som er hjertet på en harly...motoren... er bygd eller delene er laget i "Japan". Er det blit JAPSE av HD og nå...?
Har jeg hørt riktig eller har jeg i all beskjedenhet hadd en liten black out, og blitt matet med løgner og fanteri....Kan nok ha skjedd etter noen Gameldanske....