Søppel mv. ut av bilvinduet....

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Godtvoksen

Søppel mv. ut av bilvinduet....

Legg inn av Godtvoksen »

Jeg kjørte en liten tur i dag på E39 og det er ikke første gangen jeg opplever at søppel, sigarettsneiper med glo på og andre ting blir hevet ut av bilvinduet. En kan jo risikere og få litt av hvert som treffer en i hodet. Er det andre som har hatt samme opplevelse? Og gjør dere noe, når slik oppstår? Jeg hadde lyst til å kjøre opp på siden av bilen og forsøke å stoppe den, men "feiget vel ut"...

Men jeg hadde f... så lyst... :punch :punch

Brukeravatar
Globe
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Kontakt:

Re: Søppel mv. ut av bilvinduet....

Legg inn av Globe »

Hvorfor feiget du ut....kom det bil imot?? :lol

Jeg har ikke opplevd dette som et problem egentlig...men en og annen sneip og/eller papir har jeg vel sett passere uten at dette har vært til direkte sjenanse.

Det jeg har hørt om, er motorsyklister som har fått "ting og tang" mot seg fra usikret last. Da er det ihvertfall grunn til å få stoppet bilisten.

Du kan jo ta en indirekte konfrontasjon neste gang. Forbered deg litt ved å teipe en sneip fast på visiret ditt, så fort en bilist foran deg kaster ut sin sneip, så kjører du opp ved siden av ham, og gir ham "The look" og peker på sneipen på hjelmen din. :lol

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Ei snerten dame tømte ihvertfall askebegeret sitt rett foran trynet på meg idag :ills i avfallsdunken på en bensinstasjon
i Stange.... :thumleft
Jeg kommenterte handlingen og ble belønnet med et herlig smil :D
gamlingens dag var reddet..... :P :p :mc7
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
jhn
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str

Legg inn av jhn »

Min avdøde onkel var en..skal vi si "samfunnsengasjert hissigpropp". Han så en gang en bobil som stoppet kjapt på en rasteplass og kastet ut et par tre bæreposer med søppel, min onkel samlet sammen dritten og kjørte etter bobilen.Da han nådde de igjen satt de på en benk på en rasteplass, uten et ord gikk han inni bobilen og tømte søpla på gulvet, og kjørte videre.
:-k (disse bobilene e jo veldig like, håper det var rett bobil)

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

jhn skrev:Min avdøde onkel var en..skal vi si "samfunnsengasjert hissigpropp". Han så en gang en bobil som stoppet kjapt på en rasteplass og kastet ut et par tre bæreposer med søppel, min onkel samlet sammen dritten og kjørte etter bobilen.Da han nådde de igjen satt de på en benk på en rasteplass, uten et ord gikk han inni bobilen og tømte søpla på gulvet, og kjørte videre.
:-k (disse bobilene e jo veldig like, håper det var rett bobil)
Din onkel var en meget klok mann,la oss alle gå hen og gjøre det samme !!! :orefk i rett bil.. :bananas
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar