Jeg har en Barnett kevlar clutch på sykkelen min, og det er den første clutchen jeg har prøvd på Harley som faktisk talt fungerer utrolig bra. (nesten ikke til å tro, har prøvd mye og alt har enten vert slurete eller av og på).
Som ordtaket sier... All good things must come to an end... Enden er når man skal dra av clutchhubben som jeg nå devler med for tiden... Clutch huben er konisk på disse eldre modellene og jeg misstenker en tidligere eier har vert så høffelig å brukt grønn loctite... Uansett hva jeg har forsøkt på av blind vold, sjokking, varming, bjørneklør osv osv så sitter hubben dønn fast. Senest i helga som var prøvde vi med custom made tool, og neida.. vi gav oss i frykt for at hele clutch basketen skulle knekke (aluminium).
Så nå er jeg på jakt etter det rette special tool laget av Barnett... Noe jeg prøvde å unngå.. Alle custom sjapper i Norge sier "åååå.. den ja.. vi kaaaaan muligens skaffe... Hvor god tid har du".. Med hentydning til at den kommer en gang til jul eller der omkring om jeg er heldig....
Hubben MÅ jeg ha av for å kunne bytte drev på sekundæren som er festet på girkassa bak primæren. Artig...
Er nummeret før jeg kjører med slitt drev ut sessongen og bare satser på at det holder til vinteren...
](./images/smilies/grrr.gif)