Alle oppegående mennesker VET at flappen skal UT!

Bedre det enn å drite i buksa,hæhæArcticTiger skrev:Nei, veet dere hva, denna tråden driter jeg i
Ok bare gjør det du, men ikke kom å klag etterpåArcticTiger skrev:Nei, veet dere hva, denna tråden driter jeg i
Enig, flippen må være utover.Geir skrev:Høh - det er jo åpenbart at flippen skal ut fra veggen som på det nederste bildet. Hvis ikke blir det jo til at man klorer i filler veggen når man skal dra ut et tørk eller ti...Jeg er så ihuga på det der at jeg faktisk snur rullen hvis jeg kommer over noen feilopphengte uansett hvor jeg er.
Om den er tom må man bruke fantasien, men tenk på hygenen.Snikkeren skrev:Virker som om flertallet (foreløpig) vil ha flippen ut.
For meg spiller det ingen rolle, så lenge rullen ikke er tom.
Bubbu skrev:Om den er tom må man bruke fantasien, men tenk på hygenen.Snikkeren skrev:Virker som om flertallet (foreløpig) vil ha flippen ut.
Og når du er ferdig, hvilken vei vil du at dorullen skal henge...ArcticTiger skrev:Nei, veet dere hva, denna tråden driter jeg i
En kar på Skibladnerbrygga hadde en meget utdypende beretning om hvordan god utnyttelse gjorde at en serviett var nok,men tror den lettest deles muntlig..Kawasaki skrev:Bubbu skrev:Om den er tom må man bruke fantasien, men tenk på hygenen.Snikkeren skrev:Virker som om flertallet (foreløpig) vil ha flippen ut.
Her var det mye dritprat,så får hive meg på. Samme hvilken vei,bare det ikke er tomt,kan jeg være enig i.
Har forresten en historie om en alternativ måte hvis det er tomt,ved bruk av 4 fingre. Men historien får vente,da det egentlig fordrer at dem som skal høre den også må se personen som forteller for å ta poenget.
Jeg pleier å ta den hvis jeg syns gjestene spiser litt for mye