Lasse`s logg: Kawasaki Z H2 2020
- Snikkeren
- Innlegg: 4964
- Registrert: 02 jul 2010, 14:03
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
- Bosted: Ørsta
Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler
Jeg må innrømme at jeg blir litt skeptisk når jeg ser en 10 år gammel sykkel som bare har gått 8-9000 km. Det er ikke mange km i året det. Klart at enkelte kjører svært lite, men jeg synes det er litt vel mange sykler med veldig lav km-stand. Kanskje jeg er litt paranoid.
Men det er som ArcticTiger skriver, hvis sykkelen er tatt vare på, så er ikke 25' mye.
35-40000 er ikke mye hvis du tenker på at det er en 8-11 år gammel sykkel. 40000 på 10 år gir jo ikke mer enn 4000 km i året. Det kjørte jeg på bare 1 mnd med TDM'en.
Men det er som ArcticTiger skriver, hvis sykkelen er tatt vare på, så er ikke 25' mye.
35-40000 er ikke mye hvis du tenker på at det er en 8-11 år gammel sykkel. 40000 på 10 år gir jo ikke mer enn 4000 km i året. Det kjørte jeg på bare 1 mnd med TDM'en.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
-
- Innlegg: 3962
- Registrert: 04 nov 2010, 00:10
- Motorsykkelen din: x
Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler
Ang lav km stand. Dette med sykkel har jo vært litt "hypet" en stund, det har vært tøfft og trendy å ha sykkel. Men ikke alle er like "hard-core" bikers (som Snikkern
), å kjøre sykkel krever at du er litt entusiast. Så en del som har kjøpt seg sykkel finner kanskje ut at, neeei, dette var ikke så tøøft alikavæl
. Det regner for mye, huset skal pusses opp, kjerringa vil til syden eller på hytta
. Så blir det ikke så mye kjøring
.
Og sykkern blir solgt, og en entusiast kan få seg en god deal
UTEN NOEN SOM HELST FORBINDELSE TIL OVERNEVNTE, her er 2 jeg ville ha sjekka ut:
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=28850601" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=28467990" onclick="window.open(this.href);return false;






Og sykkern blir solgt, og en entusiast kan få seg en god deal

UTEN NOEN SOM HELST FORBINDELSE TIL OVERNEVNTE, her er 2 jeg ville ha sjekka ut:
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=28850601" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=28467990" onclick="window.open(this.href);return false;
- lasse_hansen
- Innlegg: 1717
- Registrert: 18 jun 2011, 20:36
- Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020
- Bosted: Sarpsborg
Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler
Da tar jeg kvelden folkens.. Så mitt siste spørsmål, hva bør jeg se etter når jeg er å titter på sykkel?? Noen tips? Hva jeg bør se/høre etter?
-
- Innlegg: 3962
- Registrert: 04 nov 2010, 00:10
- Motorsykkelen din: x
Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler
Kutt ut hjernen og Lytt til Hjertet dulasse_hansen skrev:Da tar jeg kvelden folkens.. Så mitt siste spørsmål, hva bør jeg se etter når jeg er å titter på sykkel?? Noen tips? Hva jeg bør se/høre etter?










Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler
Jeg titter alltid på bremseklosser og dekk og tilstanden på disse, også produksjonsår for dekkene. Er ikke de topp, så pruter jeglasse_hansen skrev:Da tar jeg kvelden folkens.. Så mitt siste spørsmål, hva bør jeg se etter når jeg er å titter på sykkel?? Noen tips? Hva jeg bør se/høre etter?

Neste er at jeg ser over sykkelen for riper, knust/reparert plast.
Så fyrer vi i gang, sjekker at alle lys o.l funker. At det ikke er noen spesielle ulyder.
Sjekker at bremser fungerer.
Så tar vi en rolig kjøretur, sjekker at bremser fungerer tilfredsstillende, at den svinger velvillig til begge sider (eller ihvertfall likt).
Så øker farten, lytter etter ulyder, tester alle gir, tester nedlegg på begge sider (ikke nødvendig med kneskrap på prøvekjøringen

Så bestemmer du deg for en absolutt maxpris som du holder deg til og byr lavere....

Men om sykkel ligger billig lagt ut på forhånd, og har tilsvarende pris som andre sykler, og ser ut til å være i tipp topp stand, ser jeg ikke noe problem i å gi prisforlangende.
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
- lasse_hansen
- Innlegg: 1717
- Registrert: 18 jun 2011, 20:36
- Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020
- Bosted: Sarpsborg
Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler
Hei igjen. Da var jeg tilbake foran skjermen =)
Har idag tittet endel på suzuki bandit som noen nevnte over her, stilig sykkel det også.
Tittet også på Yamaha R6, synes faktisk den er ganske stilig.. Skal vist ikke være lett å velge sykkel..
Har idag tittet endel på suzuki bandit som noen nevnte over her, stilig sykkel det også.
Tittet også på Yamaha R6, synes faktisk den er ganske stilig.. Skal vist ikke være lett å velge sykkel..
- lasse_hansen
- Innlegg: 1717
- Registrert: 18 jun 2011, 20:36
- Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020
- Bosted: Sarpsborg
Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler
For å være ærlig folkens, så kan jeg ikke få GSX 650F ut av tankene. hehe.. Men en kompis sa til meg istad at jeg burde kjøpe en sykkel med ihvertfall 100hk, ikke mindre.. hmm, gsx 650 har 85..
Noen bra touring sykler ifra suzuki som kan anbefalles da? Trur den R sykkelen jeg har nevnt tidligere ifra suzuki kan droppes, blir for dyr forsikring.. hehe
Ps. Suzuki GSX 650F med 85hk, er den da fulleffekt? Og hadde jeg merket mye forskjell i aks, drag osv om jeg heller hadde gått for Yamaha R6?
Noen bra touring sykler ifra suzuki som kan anbefalles da? Trur den R sykkelen jeg har nevnt tidligere ifra suzuki kan droppes, blir for dyr forsikring.. hehe
Ps. Suzuki GSX 650F med 85hk, er den da fulleffekt? Og hadde jeg merket mye forskjell i aks, drag osv om jeg heller hadde gått for Yamaha R6?
- Snikkeren
- Innlegg: 4964
- Registrert: 02 jul 2010, 14:03
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
- Bosted: Ørsta
Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler
Tror ikke du skal henge deg så veldig opp i hvor mange HK sykkelen har. GSX'en gjør jo 0-100 på 3,8 sekunder, så den flytter på seg den og.
TDM'en jeg har i dag har ikke mer enn 85 hester den heller, men den har litt mer moment enn GSX'en, så den drar bedre.
TDM'en jeg har i dag har ikke mer enn 85 hester den heller, men den har litt mer moment enn GSX'en, så den drar bedre.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
- lasse_hansen
- Innlegg: 1717
- Registrert: 18 jun 2011, 20:36
- Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020
- Bosted: Sarpsborg
Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler
ok, så da bør jeg kanskje gå for Suzuki GSX 650 F, som jeg har vært opphengt i siden jeg begynte å titte på sykler. hehe..
Noen erfaringer eller noe med Honda CB Hornet 600cc og 900cc?? Er dette en mere tur sykkel? Stilig er den ihvertfall
Tips til andre tur sykler, eller andre sykler noe ala Suzuki GSX 650F (mener da utseende messig) mottas med stor takk!!
Noen erfaringer eller noe med Honda CB Hornet 600cc og 900cc?? Er dette en mere tur sykkel? Stilig er den ihvertfall
Tips til andre tur sykler, eller andre sykler noe ala Suzuki GSX 650F (mener da utseende messig) mottas med stor takk!!
Sist redigert av lasse_hansen den 22 jun 2011, 16:50, redigert 1 gang totalt.
- Snikkeren
- Innlegg: 4964
- Registrert: 02 jul 2010, 14:03
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
- Bosted: Ørsta
Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler
For å si det sånn, hvis du har lyst på GSX'en, så går du for den. Det er viktig å følge hjertet også når man skal ha seg sykkel.
Angående Hornet'ene, så har ikke jeg kjørt noen av de, men de skal visst være gode sykler. Og hvis du går for litt mer kubikk, så får du også mer moment. Hvis du skal kjøre med passasjer så er det en fordel.
Angående Hornet'ene, så har ikke jeg kjørt noen av de, men de skal visst være gode sykler. Og hvis du går for litt mer kubikk, så får du også mer moment. Hvis du skal kjøre med passasjer så er det en fordel.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39831
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler
... og noen greier å akselerere fra 0-100 på 3,5 sek. med TDM900 uten mods av noe slag.Snikkeren skrev:Tror ikke du skal henge deg så veldig opp i hvor mange HK sykkelen har. GSX'en gjør jo 0-100 på 3,8 sekunder, så den flytter på seg den og.
TDM'en jeg har i dag har ikke mer enn 85 hester den heller, men den har litt mer moment enn GSX'en, så den drar bedre.
Er forsåvidt kjapt nok det, sku je mene...

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- JanK
- Innlegg: 740
- Registrert: 28 mar 2011, 12:52
- Motorsykkelen din: mcimport.it
- Bosted: Milano, Italia
- Kontakt:
Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler
Både Hornet 600 og 900 er fantastiske sykler, på ingen måte tur-sykler. Hornet 600 har vært den mest solgte motorsykkelen i Italia hvert år siden den kom. Har du råd, kjøp 900 varianten med motor som stammer fra Honda Fireblade.lasse_hansen skrev:Noen erfaringer eller noe med Honda CB Hornet 600cc og 900cc?? Er dette en mere tur sykkel? Stilig er den ihvertfall
Ingen annen sykkel i klassen matcher Hornet da det kommer til kvalitet, pålitelighet og kjøreglede.
Ville uten tvil valg den over Suzuki GSX 650 F, og jeg har alltid vært Suzuki "fanboy"...
Her er noe av det du kan bruke en Hornet 600 til...
[video]http://www.youtube.com/watch?v=sJjmvKjKhG0[/video]
mcimport.it - brukt mc fra italia + deler, utstyr og alt annet mc relatert!
Vinterlagring av motorsykkel i Milano, ta kontakt for informasjon.
Vinterlagring av motorsykkel i Milano, ta kontakt for informasjon.
- ejs
- Innlegg: 1635
- Registrert: 25 jun 2004, 23:52
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi California EV 1999 modell
- Bosted: 4645 Nodeland
Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler

Jeg har alltid likt GSX750F, spesiellt den sorte.


If it ain't broke, I'll break it.
- Snikkeren
- Innlegg: 4964
- Registrert: 02 jul 2010, 14:03
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
- Bosted: Ørsta
Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler
Her kan du lese hva MCN skrev om GSX'en (det er på nynorsk, men det regner jeg med går greit):
http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... -EPI-99365" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... -EPI-99365" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler
Når du likevel ikke hørte på fornuft,og gikk i banken og lånte penger:
Ikke kjøp noe mindre enn 1000kubikk/140hk. Så slipper du å skifte den til neste år
Ikke kjøp noe mindre enn 1000kubikk/140hk. Så slipper du å skifte den til neste år

ikkebike.norwegianforum.net
-
- Innlegg: 2419
- Registrert: 02 mar 2010, 18:40
- Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
- Bosted: Skien
Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler
Det er så enkelt(og så komplisert) at det handler om fornuft og følelser!
Og når det gjelder motorsykkel, er det først og fremst følelser, og i mindre grad fornuft...
Og enda et "visdomsord":
Ingen har noensinne lært av andres feil(erfaringer)!
Så finn den sykkelen DU liker best, prøvekjør den, og hvis du fremdeles liker den, kjøper du den!
Så får du heller bytte hvis det blir "feil"!
For å øke forvirringa slenger jeg ut et forslag:
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=29083987" onclick="window.open(this.href);return false;
Har selv aldri prøvd en Fazer 1000, men den står høyt på lista mi...

Og når det gjelder motorsykkel, er det først og fremst følelser, og i mindre grad fornuft...

Og enda et "visdomsord":
Ingen har noensinne lært av andres feil(erfaringer)!
Så finn den sykkelen DU liker best, prøvekjør den, og hvis du fremdeles liker den, kjøper du den!
Så får du heller bytte hvis det blir "feil"!

For å øke forvirringa slenger jeg ut et forslag:
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=29083987" onclick="window.open(this.href);return false;
Har selv aldri prøvd en Fazer 1000, men den står høyt på lista mi...


- Dexter
- Innlegg: 3348
- Registrert: 22 des 2009, 18:29
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
- Bosted: Kongsberg
Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler
1000ccm er greit, men den må da likevel ikke ha 140hk... den vil sannsynligvis ha tilstrekkelig dreiemoment og effekt uansett.Kawasaki skrev:Når du likevel ikke hørte på fornuft,og gikk i banken og lånte penger:
Ikke kjøp noe mindre enn 1000kubikk/140hk. Så slipper du å skifte den til neste år
Fazer er nevnt og det er nok et bra alternativ. VFR tror jeg er et bra alternativ. CBF er et bra alternativ... egentlig finnes det massevis av gode alternativer! Men ikke heng deg for mye opp i effekt. Har du fra 800 kubikk og oppover så har du sannsynligvis mer enn nok effekt uansett
Det er det samme for skylda hvem som har den...
- lasse_hansen
- Innlegg: 1717
- Registrert: 18 jun 2011, 20:36
- Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020
- Bosted: Sarpsborg
Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler
hmm, mange bra kommentarer her... Skal dra å prøvekjøre GSX 650F en dag denne uka. Og tenkte å prøvekjøre Hornet 600 eller 900 en dag også...
Hittil er:
Valget er mellom GSX 650F, Hornet 600 eller 900, eller Suzuki Bandit 1200s
Sykkelen kommer til å bli brukt på tur i ny og ne, og da med to personer på.
Sykkelen jeg gjerne vil ha skal helst se ut som GSX 650F, ille int. i den type sykkel gitt =) hehe.
Hvordan er GSX 650 F med to personer på egentlig? Merker man stor forskjell på aks og sånt når det kommer en person til på sykkelen? Noen som har erfaring med to på før?
Lasse Hansen
Hittil er:
Valget er mellom GSX 650F, Hornet 600 eller 900, eller Suzuki Bandit 1200s
Sykkelen kommer til å bli brukt på tur i ny og ne, og da med to personer på.
Sykkelen jeg gjerne vil ha skal helst se ut som GSX 650F, ille int. i den type sykkel gitt =) hehe.
Hvordan er GSX 650 F med to personer på egentlig? Merker man stor forskjell på aks og sånt når det kommer en person til på sykkelen? Noen som har erfaring med to på før?
Lasse Hansen
-
- Innlegg: 3962
- Registrert: 04 nov 2010, 00:10
- Motorsykkelen din: x
Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler
Jeg ser du nå er kommet på "bedre" tanker, og har innlemmet 1200 Banditen på din ønskelistelasse_hansen skrev:hmm, mange bra kommentarer her... Skal dra å prøvekjøre GSX 650F en dag denne uka. Og tenkte å prøvekjøre Hornet 600 eller 900 en dag også...
Hittil er:
Valget er mellom GSX 650F, Hornet 600 eller 900, eller Suzuki Bandit 1200s
Sykkelen kommer til å bli brukt på tur i ny og ne, og da med to personer på.
Sykkelen jeg gjerne vil ha skal helst se ut som GSX 650F, ille int. i den type sykkel gitt =) hehe.
Hvordan er GSX 650 F med to personer på egentlig? Merker man stor forskjell på aks og sånt når det kommer en person til på sykkelen? Noen som har erfaring med to på før?
Lasse Hansen



Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler
lasse_hansen skrev:Sykkelen kommer til å bli brukt på tur i ny og ne, og da med to personer på.
Sykkelen jeg gjerne vil ha skal helst se ut som GSX 650F, ille int. i den type sykkel gitt =) hehe.
Hvordan er GSX 650 F med to personer på egentlig? Merker man stor forskjell på aks og sånt når det kommer en person til på sykkelen? Noen som har erfaring med to på før?
Lasse Hansen
Med to personer på,så blir 600 klassen for kortpustet. Og for lett. Aksen betyr ingenting,da du helst ikke har lyst å vippe kjærringa av uansett,regner jeg med

Gå for 1200 banditten eller lignende,hvis du har råd.
ikkebike.norwegianforum.net
- Snikkeren
- Innlegg: 4964
- Registrert: 02 jul 2010, 14:03
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
- Bosted: Ørsta
Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler
650'en kan bli noe tungpustet med to på. Skal du kjøre med to på så vil jeg uansett anbefale litt mer kubikk.
TDM 900

@Kawasaki: Det er ikke i svingene man merker det mest på en fullastet 650. Det takler den ganske bra. Det er i bakker og ved akselerasjon man merker det mest.
TDM 900


@Kawasaki: Det er ikke i svingene man merker det mest på en fullastet 650. Det takler den ganske bra. Det er i bakker og ved akselerasjon man merker det mest.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler
Det jeg mente var at du merker ekstralast mere på en lett moped kontra en tung en. Har hatt/har småmopeder selv.
Med 2 på må man ha noe skikkelig,minst 1052 kubikk
Med 2 på må man ha noe skikkelig,minst 1052 kubikk

ikkebike.norwegianforum.net
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39831
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler
Oisann...Kawasaki skrev:
Med 2 på må man ha noe skikkelig,minst 1052 kubikk

Da holder det visst ikke med Triumph Tiger 1050 heller, gitt...



_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler
Hallo.
Kjørte 600 hornet på traf skolen og syntes den var veldig grei. Kanskje litt preget
med to på rundt 90kg på.. Men alikevel tror jeg ikke det er noen fare med aksen. Slår det meste av biler du møter alikevel. Den er "tonet ned litt" så du ikke trenger det hysteriske turtallet som på cbr 600 som motoren kommer fra. Det går endelig fælt nok! Om du velger 900 hornet så er det mer moment. Har selv fireblade som den motoren kommer fra. Hornet motoren er også tonet litt ned for å gi mer moment på mellomregisteret. Ville valgt den av de du velger. Tror den er snill og sterk, men også skikkelig trøkk om du vil det. Synes firebladen er snill, og fungerer bra på lavt. Så hvis horneten er enda bedre på lavt tror jeg den er glimrende. Jobber med en som kjører racing med en r-6. Den er original og fungerer ikke under 12 runder mener han. Ligger mellom 12 og17. Det er på bane, men hvis det er der effekten ligger så tror jeg det blir slitsomt med to på og litt pikk pakk på tur.. Er jo fin å se på og går no jæ....men..
Lykke til med valget. Håper du finner en som er "din"
Kjørte 600 hornet på traf skolen og syntes den var veldig grei. Kanskje litt preget
med to på rundt 90kg på.. Men alikevel tror jeg ikke det er noen fare med aksen. Slår det meste av biler du møter alikevel. Den er "tonet ned litt" så du ikke trenger det hysteriske turtallet som på cbr 600 som motoren kommer fra. Det går endelig fælt nok! Om du velger 900 hornet så er det mer moment. Har selv fireblade som den motoren kommer fra. Hornet motoren er også tonet litt ned for å gi mer moment på mellomregisteret. Ville valgt den av de du velger. Tror den er snill og sterk, men også skikkelig trøkk om du vil det. Synes firebladen er snill, og fungerer bra på lavt. Så hvis horneten er enda bedre på lavt tror jeg den er glimrende. Jobber med en som kjører racing med en r-6. Den er original og fungerer ikke under 12 runder mener han. Ligger mellom 12 og17. Det er på bane, men hvis det er der effekten ligger så tror jeg det blir slitsomt med to på og litt pikk pakk på tur.. Er jo fin å se på og går no jæ....men..
Lykke til med valget. Håper du finner en som er "din"
- lasse_hansen
- Innlegg: 1717
- Registrert: 18 jun 2011, 20:36
- Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020
- Bosted: Sarpsborg
Re: Vurderer kjøp av sykkel hos forhandler
Hornet eller bandit? Er kanskje Suzuki DL1000 V-strom noe å titte på å?? Hva hadde folkene her valgt? Etter en alvors prat med dama, så virker det som ho vil sitte på endel.. Så da er vel gsx 650 x litt feil valg kanskje??
Så ettersom dama blir sittende på ganske ofte, så bør jeg velge sykkel derretter.. Blir også endel turer på sykkelen, men vil i tillegg ha en sykkel som er grei til "landeveis kjøring" med kompiser på sommerkveldene =), de har 600 R sykkel de fleste, så vil ha noe jeg klarer å henge med i gjengen der.. Hvem bør jeg se litt etter da??
Så ettersom dama blir sittende på ganske ofte, så bør jeg velge sykkel derretter.. Blir også endel turer på sykkelen, men vil i tillegg ha en sykkel som er grei til "landeveis kjøring" med kompiser på sommerkveldene =), de har 600 R sykkel de fleste, så vil ha noe jeg klarer å henge med i gjengen der.. Hvem bør jeg se litt etter da??
Sist redigert av lasse_hansen den 22 jun 2011, 23:57, redigert 1 gang totalt.