Men jeg hilser uansett... ser på den som en hyggelig gjest

Er jo en hyggelig tradisjon å hilseLordShaft skrev:Der vil alltid vær en del folk som ikke hilser på mc....desverre!
Men jeg hilser uansett... ser på den som en hyggelig gjest
Mange som ikke tør å slippe styret... Ække farlig å slippe hånda et par sekunder eller treGodtvoksen skrev:På vår tur i dag var det dessverre alt for mange som ikke hilste...
Og så har du alle mc-turistene fra utlandet i tilleg. De hilser som regelejs skrev:![]()
Greit å hilse,men reagerer egentlig ikke negativt om det ikke skjer.
Er vel over 100000 MCer nå i Norge![]()
ejs skrev:![]()
Greit å hilse,men reagerer egentlig ikke negativt om det ikke skjer.
Er vel over 100000 MCer nå i Norge![]()
Ja,ikke sant. Det blir nesten som å håndhilse på noen,og du mottar bare ei dau slapp hånd. Kan like godt la være å hilse,daAJ skrev:Også er det mange som bare såvidt hever et par fingre med hånda på styret... Nesten umulig å se om de hilser eller ikke...Godtvoksen skrev:På vår tur i dag var det dessverre alt for mange som ikke hilste...
Crinos skrev:Jeg klandrer kjøreskolene som sikkert vranglærer nye MC-sjåfører om at dette er en feil ting å gjøre... Bah.. hehehe...
Sikkert noen som lider av samme syndrom som kjerringa mi... "hvorfor hilser du på alle du ikke kjenner, bare fordi de kjører motorsykkel".... Jeg pleier å svare med "Hvorfor ser du på Frustrerte Fruer... Det bare ER slik".