Bedragersk/villedende råd fra Telenor

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Godtvoksen

Bedragersk/villedende råd fra Telenor

Legg inn av Godtvoksen »

Jeg fikk i dag følgende råd i et brev fra Telenor:
Det kan lønne seg for deg å bytte mobilabonnement

Spar penger med komplett M

Basert på de tre siste måneders mobilbruk (for mobilnummer: mitt mobilnummer oppgis) kan det lønne seg for deg å bytte til nye Komplett M. For bare 249 kroner pr. måned får du 400 ringeminutter, 400 MB nedlastning og 200 SMS inkludet
Jeg gikk i dag gjennom mine fakturaer fra 15. januar då. og har hatt et forbruk på til sammen 192 kroner eller om en vil 32 kroner pr. måned. Da er det vel en noe drøy påstand fra Telenor at de på bakgrunn av mine siste tre måneder forbruk mener det kan lønne seg og betale fast 249 pr. mnd... :oh

Brukeravatar
Crinos
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Kontakt:

Re: Bedragersk/villedende råd fra Telenor

Legg inn av Crinos »

Ja, dessverre er det slik telegigantene oppererer nå for å "lokke" deg til å binde deg til et abo som er tele-tilbyder gunstig. Dvs i dette tilfellet vil Telenor tjene greit på deg som kunde med foreslått abo...

Bedragersk. Ja egentlig, men de skjuler seg bak "automatisert utsendelse bassert på kalkyler, feil kan selvsagt forekomme da dette er hel automatisert"...

Villedende. Ja absolutt. Hadde du ikke stusset, sjekket tidligere regninger, kunne de ha vert at du handlet uten å tenke, og vips.. endte opp med et langt dyrere abo for deg enn hva du egentlig hadde i utgangspunktet...
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Svar