Sommer og kjempevær , tok det som en tur .
Lykke til med sykkelkjøp , og tenk litt på hva du kan få igjen ved salg ! .
Første sykkelen blir som regel ikke beholdt mer enn et par år " Aligavel " .

KawaSuki
Hei og takkAJ skrev:Heisan joabo og velkommen som bruker her på MCsiden.nojoabo skrev:Hei hei, og gratulerer!!!
En kollega av meg har en VFR 900 og skryter uhemmet av den.![]()
Bare sånn for ordens skyld; regner med at du mener VFR 800. Blir vel neppe noen 900 siden VFR 1200 kom for et eller var det to år siden?
Har også hørt at mange er veldig fornøyd med VFR-syklene sine.
Har lyst til å sjekke den nye Crossrunner 800 i løpet av sommeren. Mye VFR i den sykkelen også, men med ganske annen kjørestilling, ser det ut til på bilder jeg har sett...
Takk takk =) Bør kanskje takke deg ekstra? Det var jo du som fikk meg til å titte på denne sykkelen, ettersom du skrøt masse av den, så best for deg at jeg kommer lengere enn gøteborgAJ skrev:Wow! :=D>
Gratulerer!!!
Her er jeg sikker på at du har gjort et meget godt kjøp og valgt sykkel du kommer til å trives med lenge
TDM 900 er, som ArcticTiger så viselig uttrykker det, trolig en av verdens aller beste motorsyklerlasse_hansen skrev:Takk takk =) Bør kanskje takke deg ekstra? Det var jo du som fikk meg til å titte på denne sykkelen, ettersom du skrøt masse av den, så best for deg at jeg kommer lengere enn gøteborgAJ skrev:Wow! :=D>
Gratulerer!!!
Her er jeg sikker på at du har gjort et meget godt kjøp og valgt sykkel du kommer til å trives med lengehehe
Bilder gleder vi oss til :=D>lasse_hansen skrev:Det hørtes veldig bra ut...![]()
Da blir det sommerferie på 2hjul i år da. For første gang. Kommer nok til å dukke opp mange bilder etterhvert =)