Erfaringene har sikkert innbudt til både

Kan vi få hjelp etter uhell ? Kan de hjelpe med transport til verksted ?

Hvordan få til et

Jeg spørger kun...

VELDIG ENIGevike skrev:For meg er det viktigste at NMCU er et samlet talerør for norske motorsyklister, både mot norske myndigheter og arbeid mot EU/FEMA, uavhengig av fordeler.
Synes også bladet er en fin måte å informere om "samfunnsnyttig" informasjon for motorsyklister, i tillegg til å være et forum for annonsører og artikler om "nytt og nyttig".
Så vidt jeg vet gjelder det kun IF og EssoIntruder skrev:Har akkurat meldt meg inn i NMCU,har de ikke tilsvarende avtaler med andre forsikringsselskaper og
oljeselskaper ?
Kunne selvsagt spurt dem om dette,men regner jo med at menigheten på MCsiden.no har svar på en del av dette.
Du får vel MC-bladet i det minste? Og treffkalenderen?Dexter skrev:For meg så er medlemskapet i NMCU viktigst fordi jeg da støtter en sak som betyr noe for meg.
Likevel: Etter innmelding har jeg ikke sett eller hørt noe mer til dem. Hadde vært hyggelig å fått et jakkemerke og et par klistremerker eller noe.
Imponerende liste :=D>rogg skrev:Jeg har vært medlem av NMCU siden jeg begynte å kjøre sykkel. Jeg mener det er viktig å støtte en organisasjon som jobber opp mot politikere med MC som spesialitet.
NMCU har fått til mye som vi ikke tenker over. Ting som vi i dag tar som en selvføge. Se over listen fra NMCU over ting dem har fått gjort HER
Fikk MC-bladet i dag!Geir skrev:Du får vel MC-bladet i det minste? Og treffkalenderen?Dexter skrev:For meg så er medlemskapet i NMCU viktigst fordi jeg da støtter en sak som betyr noe for meg.
Likevel: Etter innmelding har jeg ikke sett eller hørt noe mer til dem. Hadde vært hyggelig å fått et jakkemerke og et par klistremerker eller noe.