Vi kjører to forskjellige ruter (etter tidligere tiders lærepenger, så har vi lært), og møtes sånn "tilfeldigvis" på samme stedet likevel.
Veien over Sæsjø er morsom, men ender definitivt ikke der vi har en idé om å ende opp. Så svaret er "Nei".
Er dette en slags boikott av alt hvor mange fra fra mcsiden.no deltar? Ikke ble det noen Road-tripp, ikke Norgestreffet og heller ikke Eviketreffet. Hva skjer?Dexter skrev:NEI!Det kan baaaaaare regne å blåse!
(mest fordi jeg ikke kan delta...)
Nei nei nei. Ikke misforstå. Jeg vil jo dra, det er bare det at det ikke passer... svigermor har bursdagGodtvoksen skrev:Er dette en slags boikott av alt hvor mange fra fra mcsiden.no deltar? Ikke ble det noen Road-tripp, ikke Norgestreffet og heller ikke Eviketreffet. Hva skjer?Dexter skrev:NEI!Det kan baaaaaare regne å blåse!
Dexter skrev:Nei nei nei. Ikke misforstå. Jeg vil jo dra, det er bare det at det ikke passer... svigermor har bursdagGodtvoksen skrev:Er dette en slags boikott av alt hvor mange fra fra mcsiden.no deltar? Ikke ble det noen Road-tripp, ikke Norgestreffet og heller ikke Eviketreffet. Hva skjer?Dexter skrev:NEI!Det kan baaaaaare regne å blåse!
Dexter skrev:Nei nei nei. Ikke misforstå. Jeg vil jo dra, det er bare det at det ikke passer... svigermor har bursdagGodtvoksen skrev:Er dette en slags boikott av alt hvor mange fra fra mcsiden.no deltar? Ikke ble det noen Road-tripp, ikke Norgestreffet og heller ikke Eviketreffet. Hva skjer?Dexter skrev:NEI!Det kan baaaaaare regne å blåse!
Pent gjort da DexterDexter skrev:Nei nei nei. Ikke misforstå. Jeg vil jo dra, det er bare det at det ikke passer... svigermor har bursdagGodtvoksen skrev:Er dette en slags boikott av alt hvor mange fra fra mcsiden.no deltar? Ikke ble det noen Road-tripp, ikke Norgestreffet og heller ikke Eviketreffet. Hva skjer?Dexter skrev:NEI!Det kan baaaaaare regne å blåse!
Intruder skrev:Pent gjort da DexterDexter skrev:Nei nei nei. Ikke misforstå. Jeg vil jo dra, det er bare det at det ikke passer... svigermor har bursdagGodtvoksen skrev:Er dette en slags boikott av alt hvor mange fra fra mcsiden.no deltar? Ikke ble det noen Road-tripp, ikke Norgestreffet og heller ikke Eviketreffet. Hva skjer?Dexter skrev:NEI!Det kan baaaaaare regne å blåse!
ække alle som har slik omsorg for a svigermor !!
![]()
Du får d sagt...Globe skrev:Intruder skrev:Pent gjort da DexterDexter skrev:Nei nei nei. Ikke misforstå. Jeg vil jo dra, det er bare det at det ikke passer... svigermor har bursdagGodtvoksen skrev:Er dette en slags boikott av alt hvor mange fra fra mcsiden.no deltar? Ikke ble det noen Road-tripp, ikke Norgestreffet og heller ikke Eviketreffet. Hva skjer?Dexter skrev:NEI!Det kan baaaaaare regne å blåse!
ække alle som har slik omsorg for a svigermor !!
![]()
Ja, for du har jo valgt dette SELV Dexter..eller??...ELLER??