Har vært nede og sett på min sykkel. Det er vanlige banjokoplinger og da er det ikke mye annet enn tettingsringene og tiltrekkingsmoment som kan forårsake lekkasje så lenge slanger, presskoplinger og innfestingen på selve oljekjøleren er OK. Hadde forsøkt med spilder nye tettingsringer. I følge manualen skal banjoboltene trekkes til 32Nm. Husk å holde mot på oljekjøleren så ikke hele stasen vris i stykker...
Antar at dette er vanlige kobberringer (en over og en under hver banjo - totalt 4 stk.) selv om de er omtalt som "gasket" (item 15 på denne sprengskissen:
http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M ... N-900-2_ag" onclick="window.open(this.href);return false;
Disse kobberringene får du jo slengt etter deg i et hvert anstendig verksted eller kansje til og med på en vellassortert bensinstasjon, men skulle det knipe har jo ditt lokale Yamaha verksted disse skulle jeg tro...
Like sykler og like navn?

Verden er full av merkelige tilfeldigheter gitt!
Edit: skriveleif....