Desmo's skriverier.
Spørsmålet er vel kanskje hva som er mest ærlig tillitt? Altså, har man en normal, god, nyere bil som er godt vedlikeholdt, kan man allikevel ikke stole 100% på at den virker. Feil og driftsforstyrrelser kan skje med alle biler.
Men har man en ånkli pollti-bil, kan man som regel stole 100% på at den ikke vil virke helt etter oppskriften når man trenger den.
Så sånn sett er vel en ånkli pollti-bil mer til å stole på?
:
Men har man en ånkli pollti-bil, kan man som regel stole 100% på at den ikke vil virke helt etter oppskriften når man trenger den.
Så sånn sett er vel en ånkli pollti-bil mer til å stole på?

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
I dag ble Neil hentet. Han har fått en liten oljelekkasje en gang i høst, så nå var Per Harald fra GMS og hentet ham. Neil blir nok borte til oppunder Jul, for den ene mekanikeren deres er på kurs på Triumph-fabrikken. Så det blir en skolert og kyndig mekanikus som skal reparere sykkelen min. For meg er det hipp som happ, bare oljelekkasjen blir borte.
We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
Det er ikke alltid skunn fornuft tror jeg. Brukes lærdommen fra banekurs til å minske sikkerhets sonene rundt seg så kan det gå ille.
Blir litt som å kjøpe bil med 4x4 drift også kjennes det så bra og trygt at farten ikke avpasses helt etter føret, også er det grøft ut høyre
før en ante at noe var iferd med å skje.
Ikke fordet, det er jo slettes ikke sikkert at rollator og blindestokk kjøring er av det gode heller. Antagelig er det best å være et sted
midt i mellom ? Selv må jeg nok innrømme at jeg er blitt mere pinglete med årene og kjører mere og mere `pysete` uansett hvor mange
hjul kjøretøyet har. Det mest positive med det er kanskje at jeg ikke vil merke overgangen til rollatoren så godt ?
Blir litt som å kjøpe bil med 4x4 drift også kjennes det så bra og trygt at farten ikke avpasses helt etter føret, også er det grøft ut høyre
før en ante at noe var iferd med å skje.
Ikke fordet, det er jo slettes ikke sikkert at rollator og blindestokk kjøring er av det gode heller. Antagelig er det best å være et sted
midt i mellom ? Selv må jeg nok innrømme at jeg er blitt mere pinglete med årene og kjører mere og mere `pysete` uansett hvor mange
hjul kjøretøyet har. Det mest positive med det er kanskje at jeg ikke vil merke overgangen til rollatoren så godt ?