Vi har fablet litt om tur til Nordkapp neste år, men da i forbindelse med Norgestreffet. Det hadde jo vært GULL om alt dette kunne la seg kombinere på et eller annet vis

I NAF MC Trondheim har vi minst en pensjonist som synes det er moro med fart og spenning.Godtvoksen skrev:Globe skrev:Er vel av den oppfatning at alder hverken hindrer nytteeffekten eller morofaktoren av en slik gjennomføring.
Jeg skulle ønske du hadde rett i det der, men vent til du selv er nærmere 60 enn 50 så kan det hende du endrer oppfatning. Ta deg en samtale med Jolly Jumper om det der. Tipper han kan fortelle/lære deg litt om aldersutvikling...
Og jeg så bare to klasser der oppe: Roadracing og gateklassen. Det var/er jo ingen klasse for pensjonister..
Snakk for deg selv unge mann, jeg ville ikke hatt noe i mot en helg på bane.Godtvoksen skrev:Globe skrev:Er vel av den oppfatning at alder hverken hindrer nytteeffekten eller morofaktoren av en slik gjennomføring.
Jeg skulle ønske du hadde rett i det der, men vent til du selv er nærmere 60 enn 50 så kan det hende du endrer oppfatning. Ta deg en samtale med Jolly Jumper om det der. Tipper han kan fortelle/lære deg litt om aldersutvikling...
Og jeg så bare to klasser der oppe: Roadracing og gateklassen. Det var/er jo ingen klasse for pensjonister..
Helg på bane måtte være toppen. Det ser i hvert fall moro ut og jeg regner med at det er sånn ca dobbelt så moro som det ser ut til +++. Kan vel si at hvis man lærer av sine feil under kontrollerte former og ikke lar skrekken ta overhånd så kommer det noe positivt ut av feilene man gjør.Gammelgutt skrev:Snakk for deg selv unge mann, jeg ville ikke hatt noe i mot en helg på bane.Godtvoksen skrev:Globe skrev:Er vel av den oppfatning at alder hverken hindrer nytteeffekten eller morofaktoren av en slik gjennomføring.
Gammelgutt skrev: Snakk for deg selv unge mann, jeg ville ikke hatt noe i mot en helg på bane.
Høhø, jeg er ganske sikker på at Gammelgutt egetlig ikke er noe "unntak" fra den regelen, kanskje heller tvert i motGodtvoksen skrev:Gammelgutt skrev: Snakk for deg selv unge mann, jeg ville ikke hatt noe i mot en helg på bane.
Aldri en regel uten unntak, og du Gammelgutt bekrefter regelen...
Er sikker på at du har fått slitt bort gummi'n din om du vil ArticTiger, er rette plassen å få gjort det påArcticTiger skrev:Høhø, jeg er ganske sikker på at Gammelgutt egetlig ikke er noe "unntak" fra den regelen, kanskje heller tvert i motGodtvoksen skrev:Gammelgutt skrev: Snakk for deg selv unge mann, jeg ville ikke hatt noe i mot en helg på bane.
Aldri en regel uten unntak, og du Gammelgutt bekrefter regelen...![]()
Hvor "gammal" du er, bestemmer du sjæl. Og vi som er godt voksne (jeg er dog bare 55) har lov til å bestemme slikt sjæl, og trenger ikke underkaste oss slike "regler"
Og en tur på ACR med Gammel-Tigern hadde vært utolig tøøøft! Jeg har så innmari mye gummi igjen på sidene av Tourance-dekka som skulle vært slitt bort![]()