Mange kaster søpla si overalt,men ser de ei ruku med bikkjemøkk er tusen og ett ute...

Bikkjemøkk langs veiene blir borte mye fortere enn "naturlig" avfall..Dessuten er gampmøkk mye farligere for sår mm
enn bikkjebærsj..

Synes han kommer med vel mye info og jeg er ikke sikker på om jeg liker de bildene som dukker opp i hodet når han sier at han har gjort det meste langs elvaOnsløv skrev:Du skal ha for det ene bildenavnet.
Det er derfor vi er så heldige som har moderatorer, de kan sette en svart firkant over, hvisVFRdama skrev:Synes han kommer med vel mye info og jeg er ikke sikker på om jeg liker de bildene som dukker opp i hodet når han sier at han har gjort det meste langs elvaOnsløv skrev:Du skal ha for det ene bildenavnet.![]()
Kan vel ikke si at du har lagt ut noen bilder der vi trenger å legge firkanter over enda eller har en språkbruk som er et problem daSvein2 skrev:Det er derfor vi er så heldige som har moderatorer, de kan sette en svart firkant over, hvisVFRdama skrev:Synes han kommer med vel mye info og jeg er ikke sikker på om jeg liker de bildene som dukker opp i hodet når han sier at han har gjort det meste langs elvaOnsløv skrev:Du skal ha for det ene bildenavnet.![]()
språket eller bildene blir for grovt.
Det værste eller kanskje det beste er at vi bør vel ha noen bilder der,Dexter skrev:Tipper de værste bildene er oppi hode til folk og der er det ikke så greit å sensurere...
For seintSvein2 skrev:Det værste eller kanskje det beste er at vi bør vel ha noen bilder der,Dexter skrev:Tipper de værste bildene er oppi hode til folk og der er det ikke så greit å sensurere...
det gjør livet mer spennende.![]()
Ikke misforstå og lag egne bilder inne i hodet ditt nå, VFRdama.
*fnis*VFRdama skrev:For seintSvein2 skrev:Det værste eller kanskje det beste er at vi bør vel ha noen bilder der,Dexter skrev:Tipper de værste bildene er oppi hode til folk og der er det ikke så greit å sensurere...
det gjør livet mer spennende.![]()
Ikke misforstå og lag egne bilder inne i hodet ditt nå, VFRdama.
... noe gbruaset nettopp delte med oss i bloggen sin...:Sprint skrev:Flott med ny asfalt,vær obs ved parkering av sykkel på sidestøtten fort gjort at den siger og sykkel velter.
De verste tankene mine ville ikke en kjeft ønske å vite noe om,herregud..Dexter skrev:Tipper de værste bildene er oppi hode til folk og der er det ikke så greit å sensurere...
I går kveld gjorde jeg og kona en se-etter-elg tur og så ei kolle som beitet helt innpå vegen,såSvein2 skrev:Jeg bruker mobilkamera, det er med hele tida.
Vanligvis er det fine lysforhold så det er ikke noe problem.