Hehe. Blir nok fine bivakk-områder da ja...Intruder skrev:En ide å overføre ideen til soldater på rep-øvelse,å rive og reise telt er ofte lite populært...Dexter skrev:Akkurat nå sitter jeg og beundrer vår nye campingvogn...

Hehe. Blir nok fine bivakk-områder da ja...Intruder skrev:En ide å overføre ideen til soldater på rep-øvelse,å rive og reise telt er ofte lite populært...Dexter skrev:Akkurat nå sitter jeg og beundrer vår nye campingvogn...
Åffer fikk du ikke malt da du hadde DEN gjengen innen rekkevidde,de ville malt til de malte som katter..evike skrev:Prøver å finne arbeidslyst. Leter, men har bare funnet en meter eller så... Har tatt på maleklærne da, så det er vel bare å bite tenna sammen og få malt en liter i dag også.
Globe skrev:akkurat nå....ankommet Tynset....på en liten "rekreasjonstur" :-) Tenkehatten er på
:-)å :-)å Det ble til at vi motet oss opp og tok en mc-tur inn til Narvik :-)å :-)å Det er uvanlig varmt her idag til å være Nord-Norge, nå når vi kom tilbake etter en luftetur viste graderstokken 29, ja tjue-ni, graderArcticTiger skrev:Akkurat nå vet jeg ikke min arme rådEtter å ha fått servert frokost på verandaen av min halvnakne kone, med etterfølgende kaffe og is, er jeg litt i villrede hva jeg skal gjøre
? Sola skinner, det er 27,4 grader i skyggen :-)å Det er mye jeg "burde" ha gjort idag, men, nei det lar jeg være
. Hva med en mc-tur
Uff, nei, det er for varmt til det og
.
Hvordan skal dette ende
Vi vil jo gjerne ha det sånn at folk har LYST til å besøke oss på nytt igjen, en annen gang også...Intruder skrev:Åffer fikk du ikke malt da du hadde DEN gjengen innen rekkevidde,de ville malt til de malte som katter..evike skrev:Prøver å finne arbeidslyst. Leter, men har bare funnet en meter eller så... Har tatt på maleklærne da, så det er vel bare å bite tenna sammen og få malt en liter i dag også.hmm