tenkte jeg å ta en liten ekstratur før jeg dro hjem.
Det endte med 20 mil ekstra, dro til Hamar, Stange og Odalsveien rundt om Kongsvinger,
før jeg kjørte vestsia av Glomma hjem igjen.
Moro å kjøre sykkel.

Tenkte på Smia selv, for få minutter siden plæsket det ned og nå skinner sola igjen.... men det varierer nesten fra minutt til minutt... utifra radarbildene og forflytningen til skyene ser det ut som om etter kl 13 begynner det å bli mer lette byger - og generelt bedre og bedre... Yr varsler ittno regn fra ca kl 18. Spørs om jeg ikke drøyer til 13 før oppstart og kjører Drammen - Fjell - Sande - Berger - dvs bensinstasjonen ved Sandebuktvn ca 14 Og evt Hanekleiva - Eikeren eller no sånt etter Smia...Dexter skrev:I dag har jeg håp om å få kommet meg ut på en liten tur. Smia MC er et naturlig stoppested... Tid: Være klar fra ca. kl. 12 og utover? NB! regner det så blir det ingen tur.
Ingen vet hvor ferden stopper,ingen vet hvor Dexter hopper !!Dexter skrev:Nå først er jeg "klar" til tur. Nå er vel alle ute eller opptatt med andre ting. Tro hvor turen går...?
Da er turen over.Intruder skrev:Ingen vet hvor ferden stopper,ingen vet hvor Dexter hopper !!Dexter skrev:Nå først er jeg "klar" til tur. Nå er vel alle ute eller opptatt med andre ting. Tro hvor turen går...?![]()
Hørte det lusket noen rundt huset her i dag. Mener også at jeg fikk et lite glimt av Gammelgutt ned ved garasjen. Men før jeg hadde våknet skikkelig, var han og Blåbæret borte...Gammelgutt skrev:Skal på tur men vet ennu ikke hvor Blåbæret har tenkt seg.