Edit: Nå jeg er ferdig kommer jeg på at jeg skulle ha tatt noen bilder men det glemmer jeg jo stadig det.
Bubbu skrev:Den ene høytalen på heddsettet mitt sluttet å virke. Fant ut at det var noe feil med den ene ledningen så her måtte jeg opperere litt. Skrudde det av hjelmen og pellet det sunt og fant ut at vi bytter ut høytalerene med høtalere fra koss. Måtte jo bli bra det tenkte jeg. Så det var bare å finne frem litt verktøy, avbiter, loddebolten, tinnsuger og nytt loddetinn. Etter litt mekking ble resultatet helt glimrende. Og det virket kjempebra, Stor forskjell på lyden. Fra spinkel lyd til kosslyd. Kjempefornøyd.Har ikke testett med tale enno men går utifra at det forbedringer der også. Jeg er verfall kjempefornøyd medny lyd i høreapparaturen.
Edit: Nå jeg er ferdig kommer jeg på at jeg skulle ha tatt noen bilder men det glemmer jeg jo stadig det.
Den kommer litt senere. Den ble veldig stor. Jeg kjørte jo en lang tur.Snikkeren skrev:Spennende. Når kommer filmsnutten da?
Filmen ble bra den. Litt mørk i enkelte partier. Men det skal gå å justere på kameraet. Jeg vant det på bud til 399.- inkl frakt. Ser at de selger det til ca 800.- og oppover.Snikkeren skrev:Har du fått sett på kvaliteten da? Hvordan ble den? Og hva kostet kameraet?