Gjør ikke noe med en slik t-skjorte da, alle har jo hørt denna:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=cMYSWiPm7E0[/video]
SAnt nok! Fantastisk låtHjernen skrev:![]()
Gjør ikke noe med en slik t-skjorte da, alle har jo hørt denna:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=cMYSWiPm7E0[/video]
De som lager MCsiden.no effektene følger jevnlig med her på MCsiden.no og har følgende svar på ditt spørsmål, Snikkeren - mottatt på mail for et øyeblikk siden:Snikkeren skrev:Noen som vet hvordan Softshelljakken er størrelsesmessig? Tenker på om den er liten, stor eller normal i forhold til angitt størrelse.
Skulle vel kunne la seg ordne, vet je...Intruder skrev:Har en kompis som skal til Cuba,han skal kjøpe med to luer med Che Guevara-luer...Ekte saker,sekunda ikke...![]()
--------Ang. salg/reklame etc.:Er det mulig å få tilsendt endel visittkort MCsiden.no..prompte.
Med hilsen
Bør Børson
generalgrossist.
Hvor mange er "noen dager".AJ skrev:Det kommer et nytt produkt i MCsiden.no butikken om noen dager.
Denne gangen en refleksvest med MCsiden.no logoen på venstre side foran - med eller uten nick etter eget ønske.
Pris inkl. brodering (med eller uten navn) kr 99,-. Porto/eksp. på kr 49 tilkommer.
Sjekk butikken om noen dager...;)
Jeg var åpenbart litt tidlig ute med nyheten...FJR1300 skrev:Hvor mange er "noen dager".AJ skrev:Det kommer et nytt produkt i MCsiden.no butikken om noen dager.
Denne gangen en refleksvest med MCsiden.no logoen på venstre side foran - med eller uten nick etter eget ønske.
Pris inkl. brodering (med eller uten navn) kr 99,-. Porto/eksp. på kr 49 tilkommer.
Sjekk butikken om noen dager...;)
![]()
Det er fortsatt ikke noe i butikken enda.
Dette kan ikke jeg som admin gi deg noe fullgodt svar på.Svolp skrev:Hei!
Er det ikke mulig og gjøre noe med frakten på de mindre varene?
Tenkte og handle et brodert merke til 49,- helt til jeg ser frakten som er 49,-![]()
Disse kan da sendes i et brev til 18,- ?
Ikke helt sammenlignbart, men fremdeles bestilling av patch.. Jeg skulle ha en Master Sergant patch til å sy fast i lua. Selskapet som solgte meg disse skulle ha 5 dollar for patchen og 54 USD for transporten... Jeg sendte dem en e-post og lurte på om det var mulig å sende disse i brev.. Fikk da svar tilbake at det var fult mulig, men de tok ingen ansvar for frakten.. Så da ble det sendt med brev og tok ca 4-5 dager før jeg fikk den hjemme...AJ skrev:Dette kan ikke jeg som admin gi deg noe fullgodt svar på.Svolp skrev:Hei!
Er det ikke mulig og gjøre noe med frakten på de mindre varene?
Tenkte og handle et brodert merke til 49,- helt til jeg ser frakten som er 49,-![]()
Disse kan da sendes i et brev til 18,- ?
Ut fra logo/link i headingen er det ikke rart om noen forstår det slik at det er MCsiden.no som driver "MCsiden.no Butikken" og at vi dermed kan ta avgjørelse på portopriser/ekspedisjonsgebyrer osv. osv. Men sånn er det ikke.
Det er firmaet Broderi & Sydesign, som i praksis er "MCsiden.no Butikken" og som bestemmer dette.
Er rimelig sikker på at du får svar fra dem om du sender en e-post, evt. tekstmelding og spør om det er mulig å sende småvarer som patcher på en billigere måte.