Jeg har i dag bestilt boka hos Bokkilden, da linken du har lagt ut ikke virker...
Wow...Godtvoksen skrev:Jeg leste om bokutgivelsen først i går kveld. Jeg er dårlig med ord i slike saker, men vil si at deres takling av alle foreldres verste mareritt er beundingverdig.![]()
Jeg har i dag bestilt boka hos Bokkilden, da linken du har lagt ut ikke virker...
Takk for det, men det er deg/dere to sammen med de andre forfatterne som her gjør noe flott. Jeg har stor tro på at deling av erfaringskompetanse i livets drama, er svært nyttig og lærerikt for de av oss som til daglig arbeider med mennesker. Innen psykisk helse som jeg jobber er det mer og mer vanlig, å ansette/bruke erfaringskonsulenter på forskjellige traumatiske områder. Så det er jeg som må takke for at du/dere deler dette, og gir oss andre økt kunnskap/forståelse mv.AJ skrev: Det synes jeg er flott gjort, Godtvoksen. Etter hva jeg har hørt har den gjort inntrykk på mange.
Fornøyd med den der, jaojda skrev:Det der ble jævlig bra A.J.
Ble flott det der jaAJ skrev:Fornøyd med den der, jaojda skrev:Det der ble jævlig bra A.J.
Har hørt rykter om at begge Tiger-modellene bygges og testes på omtrent samme måte...
Avisen fikk ikke lagt ut bilde av bronsetoppen. Jeg tok bilde av den, jeg. Mener jeg å huske...pelsen skrev:bronsetoppen fikk du ikke lagt ut bilde av ser jeg, det er slike detaljer som gjør en gammel men ellers masseprodusert sykkel litt interessant
Møtte en Hayabusa, ja! Lett gjenkjennelig på eksosen, vet du...Busa Trond skrev:Var ute på en litten morgen tur i går, lurer litt på om det var deg AJ jeg møte øverst i Olimbslinna" ved ca 07.15. Det var jo en Tiger med den rette fargen som du sier.