Globe har lovet meg samme behandling som jeg ga han når det "passer" sånn, for min del synes jeg ikke det passer denne gangen heller

Vent til neste gang det er 25 varme grader og sol, kle deg i en lekker bikini og forlang at det er nå eller aldrig.SheDevil skrev:Burde ha fått vasket sykkelen men vet ikke om jeg tør![]()
Globe har lovet meg samme behandling som jeg ga han når det "passer" sånn, for min del synes jeg ikke det passer denne gangen heller
Berget i dag ogsåSheDevil skrev:Burde ha fått vasket sykkelen men vet ikke om jeg tør![]()
Ehhhh, joa....Globe skrev:Ja SheDevil...nå kan du senke skuldrene i noen dager, så sees vi i slutten av neste uke
Intruder skrev:Akkurat nå sitter jeg og venter,skal reise inn på legevakta og hente ei dame jeg
kjørte inn før i dag da hun var skikkkelig nedfor...........![]()
Legeferie ser du..:Ring fastlegen/ferie.Ring annet legesenter/nei fastlegen,om han har ferie eller ei.------------Så jeg kjørte henne inn selv,tre timers ventetid men noe er
på gang...![]()
Ikke greit å være nedbrutt enke,med barn,svigerbarn og barnebarn i syden....Er du
skikkelig deprimert er det ikke "bare å ta seg sammen " :[-o<