Har to prosjekter som blir levert medio september etter det vi har fått info om.
Det er første gang for oss begge noe slikt hender oss personlig, så det er nok litt stas i heimen.
Siden det er to som krangler om plassen, så blir de nok levert litt før "due date".
Derfor valgte jeg å selge sykkelen, da det ble en for dyr pyntegjenstand å ha stående og siden det blir lite langtur kjøring.
I tillegg er det kjekt å ha litt cash til oppussing, alt pikk og pakk som må kjøpes o.l.
Dobbelt lykke sier noen.....

Så, siden det er to, trenger vi omtrent to av alt.. ergo er bilen vi kjøpte i fjor sommer for liten. Så denne må også selges og ny inn på tunet.
Så om noen har lyst på en 2006 BMW 1-serie med diverse utstyr, så bare ta kontakt....

Egentlig burde vi solgt leiligheten og, men vi ommøblerer og omdisponerer litt, så klarer vi å bo der et par år til.

Så, når ny bil er på plass, og oppussing er ferdig, så er det på tide å handle MC igjen. Satser på at jeg har en motorisert tohjuling under trappa når mai er omme.
Jeg har sett en del på nakne sykler... lurer på hvordan disse er å kjøre. Nå skal jo den primært bare brukes til til/fra jobb kjøring, men Bergen er regntung, og hadde vært litt greit å få litt drit, lort og fuktighet andre steder enn på klærene.
Jeg selv synes at en eller annen sykkel med en liten vindskjerm på ser bedre ut enn de nakne... menmen...
Har forøvrig sett meg ut en modell som er svært så interessant... så får vi se hva jeg kommer hjem med......
To be continued.................