Desmo's skriverier.
Jeg veit ikke. Har ikke noe greie på musikk. Egentlig var det vel Simon & Garfunkel som drepte Bob tror jeg. De mente han hadde stjålet låta "the boxer" fra dem når han konstruerte BMW.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
c")
Ja, du er inne på noe der. Men musikkere kan være underlige personer vettu. Kanskje Bob's boxer var utslitt etter for mye vasking, og at han stjal the boxer fra Simon & Garfunkel's klessnor av den grunn? I så fall trengte han en mc for å stikke av etter tyveriet. Det kan forklare endel av historikken. 

c")
c")
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Tja, hva skal man si til dette..Pollti skrev:AJ er så inne i musikkens verden. Han vet sikkert alt om dette.

Boxermusikken er litt i utakt med musikkverdenen for øvrig, tør jeg i all respektløshet å påstå.
Taktfast rytmikk opp og ned og til nød også litt i vinkel bør kunne lage god musikk som lar seg høre... :8)

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Du har helt rett Jalmar, driver ikke med arealberegning i Masteroppgaven.Jalmar skrev:Nå er det vel kanskje ikke så mye arealberegning i barselår-oppgaven til Ragnhild kanskje? I så fall får vi satse på at Ragnhild ikke lar seg påvirke av Karmøy's vitenskapelige elite. Hun bør heller føle seg beæret over at KGB's samlede styrker står parat til å vurdere oppgavens innhold. Med passelig inntak av Braastad, er ingenting umulig. Det umulige tar bare noen flere liter.
Men hadde du spurt meg i stedet for å rote med uberegnelige lærekrefter på sør-vestlandet hadde du fått vite at 2piR er omkretsen av en sirkel.
Altså 2*3,14*radiusen (R). og radiusen er avstanden fra sentrum av sirkelen til ytterkanten.
Og arealet av sirkelen er 3,14*R*R.
Og da blir arealet av en sirkel med radius 10 cm. 3,14*100 = 314 kvadratcm.
Og skulle dette da være en sylinder og du var ute etter volumet, ganger du 314 med høyden, for eksempel 16 cm, og får da 5014 kubikkcm eller sånn grovt regna 5 liter.
Omkretsen på denne sirkelen blir 6.28 (2*3,14) * 10cm = 62,8cm
Utfordringa ligger i å huske på benevningene og hvor mange ganger man bruker for eksempel cm.
Og jeg sier tusen takk

Og siden dere er så opptatte av titler, så blir det hverken Dottore Rollatore eller MixMaster, selv om den siste kan forveksles med forkortelsen for Master of Management, MM som er den garden eller tittelen jeg oppnår etter å ha fått godkjent masteroppgaven. Jeg kan i dag smykke meg med Bachelor i ergoterapi hvis jeg vil, men det er greiere med Ergoterapeut eller Forflytningsinstruktrise.
Har lyspæra gått og dassen er tett, hjelper det ikke stort med en haug med lærde eksperter. 

c")
c")
Nei, vi har da lært såpass.
Er sikkert mange flinke ingeniører og arkitekter som har vært med og bygd det nye helsehuset jeg arbeider på. Men dassen gikk tett første uka, og det har den gjort flere ganger etterpå :#-O
Bjarne Håkon Hansen var og åpna herligheta for en måneds tid siden
http://www.adressa.no/tv/?id=7973&autop ... ter&page=0
Er sikkert mange flinke ingeniører og arkitekter som har vært med og bygd det nye helsehuset jeg arbeider på. Men dassen gikk tett første uka, og det har den gjort flere ganger etterpå :#-O
Bjarne Håkon Hansen var og åpna herligheta for en måneds tid siden
http://www.adressa.no/tv/?id=7973&autop ... ter&page=0