Dexter's laboratory - klar for 2023
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Re: Dexter's laboratory - Garasjeprosjekt
...dette så jo virkelig bra ut....vil det si at hengeren med MC skal ut på tur snart? 

- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Re: Dexter's laboratory - Garasjeprosjekt
Hehe, nei. Det er bare slik vedlikehold som jeg like å drive med når jeg ikke har så mye annet å gjøre. Kall det gjerne "kosemekk"Globe skrev:...dette så jo virkelig bra ut....vil det si at hengeren med MC skal ut på tur snart?

Det er det samme for skylda hvem som har den...
- Dexter
Re: Dexter's laboratory - Har hatt besøk av Snikkeren
Da har jeg hatt besøk av og tilbrakt en hel dag sammen med Snikkeren.
Først kjørte jeg til Shell på Roa for å møte han dær. Jeg kjørte da denne ruta: http://maps.google.no/maps?saddr=Kaptei ... =1,2,3&z=9" onclick="window.open(this.href);return false;
Deretter kjørte vi ilag denne ruta hjem til meg: http://maps.google.no/maps?saddr=Kaptei ... ,6,7,8&z=8" onclick="window.open(this.href);return false;
Kjempetrivelig å få besøk. Kjempetrivelig å kjøre sammen med Snikkeren. Nå fikk vi jo kobla disse Q2'ene sammen slik at vi kunne prate hele veien. Det gjør jo ting litt hyggeligere!
Hjemturen for Snikkeren gikk vel korteste vei skulle jeg tro.
Takk for besøket og turen Snikkeren!
Først kjørte jeg til Shell på Roa for å møte han dær. Jeg kjørte da denne ruta: http://maps.google.no/maps?saddr=Kaptei ... =1,2,3&z=9" onclick="window.open(this.href);return false;
Deretter kjørte vi ilag denne ruta hjem til meg: http://maps.google.no/maps?saddr=Kaptei ... ,6,7,8&z=8" onclick="window.open(this.href);return false;
Kjempetrivelig å få besøk. Kjempetrivelig å kjøre sammen med Snikkeren. Nå fikk vi jo kobla disse Q2'ene sammen slik at vi kunne prate hele veien. Det gjør jo ting litt hyggeligere!
Hjemturen for Snikkeren gikk vel korteste vei skulle jeg tro.
Takk for besøket og turen Snikkeren!
- Busa Trond
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
Kan se av kartet at dere du kjørte forbi Tyristrand. Bare å melde så stiller jeg med Busakaffe.
- Snikkeren
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Takk for at jeg fikk komme.
Kjempehyggelig å treffe både deg og familien din.
Veldig greit å kunne snakke sammen når man kjører ja. Ihvertfall når samtalepartneren er så kjekk å prate med.

Kjempehyggelig å treffe både deg og familien din.
Veldig greit å kunne snakke sammen når man kjører ja. Ihvertfall når samtalepartneren er så kjekk å prate med.

http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
- Dexter
Hum, det har jeg i grunn ikke tenkt på. Skal prøve huske detBusa Trond skrev:Kan se av kartet at dere du kjørte forbi Tyristrand. Bare å melde så stiller jeg med Busakaffe.

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Ble vel litt kjøring i regn også på dere to i dag.
Regnet i hvert fall hjemme hos meg ikke langt fra Shell på Roa et stykke utpå dagen...
Er nå i Ringerikesrikstraktene og her er det ikke regn, men ser også ut til at det har regnet her også i løpet av dagen.
Uansett er jeg rimelig sikker på at dere hadde en bra tur
Hyggelig at Snikkeren får hilst på flere av oss mens han er her på østlandet
Regnet i hvert fall hjemme hos meg ikke langt fra Shell på Roa et stykke utpå dagen...
Er nå i Ringerikesrikstraktene og her er det ikke regn, men ser også ut til at det har regnet her også i løpet av dagen.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Snikkeren
Vi kjørte igjnnom to pittesmå regnbyger. Ikke noe å snakke om. Slapp helt unna regn på tilbakeveien. 

Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
- Dexter
Vi møtte bare noen få regndråper, ikke nok til å få vått visir en gang. Men da vi satt hjemme hos oss så hølja det ned, men det hadde gitt seg og det var nesten tørt igjen ute da Snikkeren tok på hjemturen. Om det ble noe regn på han på hjemturen vet jeg ikke, det må nesten han svare på. Synes vi for det meste hadde bra vær, og ei stund var det nesten for varmt!AJ skrev:Ble vel litt kjøring i regn også på dere to i dag.
Vi hadde en stopp innom Hof MC, og det ble jo ikke noe kaldere av å stå i den butikken... Jeg fikk forresten prøvd nye klær... skulle ønske jeg hadde mer pæng!
@Snikkeren: Var det bukse i 54 og jakke i 52, eller var det omvendt?

- Snikkeren
He he. Det var bukse 54, og jakke 52 ja. 

Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
- Dexter
Re: Dexter's laboratory - Har hatt besøk av ArcticTiger og f
Da har vi nettopp hatt et plutselig besøk av ArcticTiger og fruen!
Her hjemme var det akkurat tid for barnetv, deling av godteri mellom 3 små kranglefanter og en aaaaaalt for varm stue! Det har vært fryktelig varmt i dag. Over 30 grader i stua og ikke et vindpust ute for å få gjennomtrekk eller kjøling! Så hører jeg en sykkel som jeg med en gang identifiserer som "ikke en av de som bor her". Med litt forventningsfull spenning hører jeg om sykkelen kommer inn på gårdsplassen, og det gjør den! En skinnende flott orange Tiger 1050, med Arrowpotte og kona bakpå. Så fort at dette er ikke AJ, så hvem andre enn ArcticTiger kunne det være da?
Litt hilsing, så er det på tide med noe å drikke. Jeg tilbydde kaffe eller noe med isbiter, og sistnevnte falt i smak - merkelig nok
Det var kjempehyggelig med besøk! Nok en gang minner jeg alle veifarende som passerer i disse trakter om å ikke nøle med å stikke innom for en hyggelig prat
(på sykkel eller i bil spiller ingen rolle).
[album]2429[/album][album]2430[/album]
Her hjemme var det akkurat tid for barnetv, deling av godteri mellom 3 små kranglefanter og en aaaaaalt for varm stue! Det har vært fryktelig varmt i dag. Over 30 grader i stua og ikke et vindpust ute for å få gjennomtrekk eller kjøling! Så hører jeg en sykkel som jeg med en gang identifiserer som "ikke en av de som bor her". Med litt forventningsfull spenning hører jeg om sykkelen kommer inn på gårdsplassen, og det gjør den! En skinnende flott orange Tiger 1050, med Arrowpotte og kona bakpå. Så fort at dette er ikke AJ, så hvem andre enn ArcticTiger kunne det være da?
Litt hilsing, så er det på tide med noe å drikke. Jeg tilbydde kaffe eller noe med isbiter, og sistnevnte falt i smak - merkelig nok

Det var kjempehyggelig med besøk! Nok en gang minner jeg alle veifarende som passerer i disse trakter om å ikke nøle med å stikke innom for en hyggelig prat

[album]2429[/album][album]2430[/album]
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Dexter's laboratory - Har hatt besøk av ArcticTiger og f
Yay!
Hyggelig!
Så synd at jeg dessverre er opptatt hele helgen med ting som bare må gjøres denne helgen. Dessverre...
Hadde jeg ikke hatt det så ville du veldig sannsynlig hatt to tigre med rette fargen på gårdsplassen i dag
Hyggelig!

Så synd at jeg dessverre er opptatt hele helgen med ting som bare må gjøres denne helgen. Dessverre...
Hadde jeg ikke hatt det så ville du veldig sannsynlig hatt to tigre med rette fargen på gårdsplassen i dag

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Dexter
Re: Dexter's laboratory - Tur & Mekk
Da har jeg modda enda litt mer på min nye Scala Rider Q2 pro.
Nå har jeg kobla til en mini jack slik at jeg kan bruke et hvilket som helst headset i steden for å kun ha 1 type fast.
[album]2431[/album]
Her ser vi skjøtepunkt. 1 mini krympestrømpe innerst rett over loddingene. En litt større utenpå og forbi for å holde sammen hendene, så en enda litt større over det hele. Krympestrømper er smarte greier altså!
[album]2432[/album]
Her er sluttresultatet. Mini jack med et headset tilkoblet. Jeg har iallefall lang nok ledning...
Nå har jeg kobla til en mini jack slik at jeg kan bruke et hvilket som helst headset i steden for å kun ha 1 type fast.
[album]2431[/album]
Her ser vi skjøtepunkt. 1 mini krympestrømpe innerst rett over loddingene. En litt større utenpå og forbi for å holde sammen hendene, så en enda litt større over det hele. Krympestrømper er smarte greier altså!
[album]2432[/album]
Her er sluttresultatet. Mini jack med et headset tilkoblet. Jeg har iallefall lang nok ledning...

Re: Dexter's laboratory - Tur & Mekk
Nå er det på tide at du bytter nick....

http://www.dagbladet.no/2011/08/05/nyhe ... /17572324/I sitt eget manifest omtaler Behring Breivik dette som sine favorittserier: Rome, Battlestar Galactica, Sleeper Cell, Vampire Diaries, True Blood, The Shield og Dexter