Gleder meg stort til Pre-høst turen!

Er sikker på at Pre-Høst turen blir minst like bra, DET er det nok ingen tvil omDexter skrev:Dere har tydeligvis hatt en flott tur! Om ikke alt så har jeg i allefall kjørt en god del av den ruta dere har hatt på turen, og det er MYE bra veier og mye flott natur å se!
Gleder meg stort til Pre-høst turen!
Takk for advarselen, har lurt på om jeg skulle vaske buksene mine i maskin eller balje?SheDevil skrev:Sitter her og irriterer meg grønn over den j.... maskina som selvfølgelig fant det for godt å tygge på mc-buksen min da jeg skulle vaske den i går kveld![]()
![]()
![]()
Forbainna mannskitt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mest sannsynlig min egen feilojda skrev:Takk for advarselen, har lurt på om jeg skulle vaske buksene mine i maskin eller balje?SheDevil skrev:Sitter her og irriterer meg grønn over den j.... maskina som selvfølgelig fant det for godt å tygge på mc-buksen min da jeg skulle vaske den i går kveld![]()
![]()
![]()
Forbainna mannskitt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Du har herved bestemt meg. Synes nemelig der derre "perforerte foret" ser litt utsatt ut.
Kjører nå om dagen rundt i den gamle buksa uten "ferieodør"
Skal se hva vi får til, Globe er hvertfall kjempeflink til detteAJ skrev:Riktig god tur, folkens!
Regner med at det dukker opp en del bilder og tur- og treffkommentarer etter hvert
Globe skrev:Det er vel på tide med litt vidoeologging igjen