Sykkelen har jeg pusset og gnikket på og den skal nå være klar for nye runder der oppe

I utgangspunktet trengtes det ikke å gjøre noe med sykkelen, utenom at man må ha med ekstra sett med dekk. Ut fra værmeldingene til helgen, kan det se ut til at det blir noe regn, noe som tilsier at jeg så absølutt bør anskaffe meg regndekk. Vet at Bikeport (arrangøren) har kjøpt inn noen ekstra dekk og jeg håper på at jeg evt, får tak i det der oppe om værmeldingen "slår" til..
Om dere ikke har vært med på banekjøring tidligere, anbefaler jeg at dere tar skrittet til neste år. Førerutviklingskurset har jeg vært med på tidligere og er sabla moro. Spør Gizmodude og Globe, de hadde hvertfall stjerner i blikket etter siste runde der oppe. For ikke å snakke om det å ha en egen banesykkel, der har jeg fått stjerner i blikket

Gizmodude blir med på moroa

Vi prøver å lure med Globe også men er usikker på om han "biter" på kroken denne gangen. Er hvertfall moro i leiren når han er med og både jeg og Gizmodude setter stor pris på han. Han har jo bursdag i helgen også og det burde ha vært feiret sammen med andre motorsyklister også, synes vi

Om det er noen her inne fra forumet som bor i nærheten eller skal være med, si fra, så kan vi få slått av en prat der oppe