Hmmmm....tja..sier det igjen:
Takk for sist
Av og til.......nytt for meg.....men av og til...ja så
hoper ting seg opp. Plutselig; så befinner man seg i en rekke ukjente situasjoner, man blir tatt av situasjonene, man finner ingen umiddelbar løsning...og man blir sittende litt....fast...litt apatisk......noe som for meg er en HELT NY OPPLEVELSE!! Dette kombinert med en arbeidsintensiv jobbperiode som ikke "tillater" noen "hvileskjær" eller "pust i bakken" i denne tiden av året, har preget meg sterkt de siste ukene.
Det er den korte beskrivelsen av min "tilstand" de siste ukene, som er hovedårsaken til mitt fravær her fra mcsiden.no....for de av dere som har registrert det da!
Det har vært tøffe, utfordrende, strevsomme, merkelige, lærerike og utviklende uker. Når jeg så legger til at de siste ukene også har bidratt med masse positivt og mange gleder, ja så er vi inne på livets mange kontraster. Kontraster, som i små doser gir livet mening og retning, men som, når de kommer i store mengder på kort tid, oppleves som absolutt overveldende, på godt og vondt!
Så, mitt fravær bl.a. her på mcsiden, skyldes dermed en tilstad av
total overveldelse. Aldri har jeg hatt så mye som har skjedd, så nært meg, på så kort tid! Overveldende, kort og godt!
For å holde meg til kortversjonen, så er min sivile status endret, jeg bor nå i en relativt ny leilighet litt utenfor Trondheim, og trives i min nye tilværelse. Fortsatt mye som er uløst, men ting løsner og nye temaer åpenbarer seg som gir ny mening, gir nytt mot og mange nye muligheter.
Hva gjelder mitt fravær, har jeg holdt
AJ nogenlunde oppdatert med årsak til dette, og er møtt med ikke annet en forståelse fra den kanten. Så, mange takk for det
AJ 
, betød og betyr mye!
Mange takk også til de av dere som faktisk har tatt direkte kontakt med meg for å sjekke "tilstanden"
Men...nok om meg...jeg skal nå ta litt tak her...komme ajour.
ojda vet jeg venter på noen videklipp fra PreHøstTuren, jeg skal få "avsluttet" min del av PreHøstTuren med å gi mine inntrykk, og ikke minst litt redigert film
Så, mange takk for oppmerksomheten av deg som leser dette og så ser jeg frem til å gi mine bidrag igjen, for å prege
mcsiden.no, med det jeg kan gjøre her inne