I og med at vi nå har valgt å lage en egen kategori for MC-motorsport her på mcsiden.no, kunne det vært litt moro å vite om hvem av dere som faktisk har interesser innen denne sporten

Det kan være som deltaker (har vært og/eller er), "wannaBe" deltaker, tilskuer (på nett, tv og/eller bane), kjenner noen i "miljøet og følger litt med, osv. osv.
For min egen del har jeg kort historikk innenfor MC-motorsport. Har drevet en del med Motorsport med bil for en del år siden, og kjente en svært så gryende interesse for MC-motorsport etter å ha blitt bitt av mc-basillen, samt blitt noe preget av venner som hadde startet tilnærmingen til sporten på en langt mer nærgående måte enn det ja da hadde gjort.
Når da så SheDevil her i Trondheim kjøpte seg dediktert banesykkel, og det at jeg ble oppfordret til å melde meg på Førerutviklingskurs (Kanskje en oppfordring som hadde andre baktanker enn MC-motorsport når jeg tenker meg om. Oppfordringen: "DU bør ta deg et førerutviklingskurs" kan jo ha så mange ulike årsaker

Uannsett; etter å ha fått "sniffet" litt på MC-motorsport fra sidelinjen, kjørt egen gatesykkel på bane...ja så er det liten tvil om at dette er en gren som jeg har lyst til å utforske mer.
Går nå selv med konkrete planer om anskaffelse av dedikert banesykkel og lisenskurs neste sesong. Har også vært innom tankerekka med å anskaffe en gatesykkel som kan fungere som gate og banesykkel, men jeg er litt for glad i Touring til at det blir noen løsning.
Så, har du/dere noen interesser innenfor MC-motorsport, og i såfall hvilke?