Og det sier du først nå?AJ skrev:Det gjør det også om du klikker på den røde...pelsen skrev:fant nettopp ut at det dukker opp mer info hvis man klikker på bildet av den grønne...

Tenkte kanskje at dere la merke til hva som skjedde når dere dro musepeker'n over bildet, jeg... :-'Misha skrev:Og det sier du først nå?AJ skrev:Det gjør det også om du klikker på den røde...pelsen skrev:fant nettopp ut at det dukker opp mer info hvis man klikker på bildet av den grønne...
GSXR skrev:Victory er jaggu meg en "lite fin" sykkel for å si det pent, hehe :shock:AJ skrev:"Victory er et amerikansk alternativ til Harley-Davidson. Om et års tid kan du endelig kjøpe Victory i Norge" iflg. MC-Avisa...
Endelig?
Slenger meg på det ene utsagnet ditt AJ; "Endelig?"
RSV4 derimot, her snakker vi nydelig stykke kunst om dere spør meg, kan ikke bli annet enn Thumbs Up :thumbright: for min del.
Vel, dette er jo bare min mening, helt sikkert flere som mener det stikk motsatte, eller.......?
Var i utgangspunktet sykkelen jeg siktet til , men når du først nevner det så går jeg jaggu for begge delerhansraymond skrev:GSXR skrev:Victory er jaggu meg en "lite fin" sykkel for å si det pent, hehe :shock:AJ skrev:"Victory er et amerikansk alternativ til Harley-Davidson. Om et års tid kan du endelig kjøpe Victory i Norge" iflg. MC-Avisa...
Endelig?
Slenger meg på det ene utsagnet ditt AJ; "Endelig?"
RSV4 derimot, her snakker vi nydelig stykke kunst om dere spør meg, kan ikke bli annet enn Thumbs Up :thumbright: for min del.
Vel, dette er jo bare min mening, helt sikkert flere som mener det stikk motsatte, eller.......?![]()
hihi er det "kunstverket" oppå du sikter til eller det som står på to hjul,begge deler var for såvidt fint hehe
![]()