Skiltholder - fender eliminator

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Svar
Brukeravatar
stiandre
Innlegg: 114
Registrert: 06 aug 2011, 21:22
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6F - 650kubikk - 2011 modell
Sted: Oslo
Kontakt:

Skiltholder - fender eliminator

Legg inn av stiandre »

Er det noen som vet hvor jeg på Østlandet kan få tak i Skiltholder - fender eliminator (likte det engelske ordet bedre :knegg )
På tide å bli kvitt halen, men jeg gidder ikke kjøpe det originale til Kawasaki... Det er ikke lekker... Man har fortsatt en lang pinne ut fra stjerten på sykkelen...

Er på utkikk etter enten en slik:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KAWASAKI ... 252wt_1165" onclick="window.open(this.href);return false;

>Bruker gjerne original blinkersene...

Eller som denne med LED blinkers
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/650R-Nin ... 2942wt_939" onclick="window.open(this.href);return false;

Holder til i Oslo.... men har ingen planer i morgen.... så jeg er klar til å kjøre for å få meg dette... ;e

TBI81
Innlegg: 1899
Registrert: 01 mai 2010, 14:52
Motorsykkelen din: Ja

Re: Skiltholder - fender eliminator

Legg inn av TBI81 »

Bestill den du har lyst på fra ebay davel! Billigere enn det får du det nok ikke ;e
Selv fikk jeg bøyd til ei 1.1mm syrefastplate til skiltholder (som jeg også fikk kuttet til og brukt som undertray) og bestilte bolter med lys i på ebay til skiltlys.

Brukeravatar
stiandre
Innlegg: 114
Registrert: 06 aug 2011, 21:22
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6F - 650kubikk - 2011 modell
Sted: Oslo
Kontakt:

Re: Skiltholder - fender eliminator

Legg inn av stiandre »

TBI81 skrev:Bestill den du har lyst på fra ebay davel! Billigere enn det får du det nok ikke ;e
Selv fikk jeg bøyd til ei 1.1mm syrefastplate til skiltholder (som jeg også fikk kuttet til og brukt som undertray) og bestilte bolter med lys i på ebay til skiltlys.
Litt rastløs.... .vil gjerne ha av den halen raskt.... :ills

Brukeravatar
stiandre
Innlegg: 114
Registrert: 06 aug 2011, 21:22
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6F - 650kubikk - 2011 modell
Sted: Oslo
Kontakt:

Re: Skiltholder - fender eliminator

Legg inn av stiandre »

Dårlig med innspill her....så bumper den opp på topp.... :[-(

TBI81
Innlegg: 1899
Registrert: 01 mai 2010, 14:52
Motorsykkelen din: Ja

Re: Skiltholder - fender eliminator

Legg inn av TBI81 »

Er det nå jeg skal erte å si at om du hadde bestilt på ebay så kunne den vært her nå? :punch

Brukeravatar
stiandre
Innlegg: 114
Registrert: 06 aug 2011, 21:22
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6F - 650kubikk - 2011 modell
Sted: Oslo
Kontakt:

Re: Skiltholder - fender eliminator

Legg inn av stiandre »

TBI81 skrev:Er det nå jeg skal erte å si at om du hadde bestilt på ebay så kunne den vært her nå? :punch
:bandana EVIL

Men du har et poeng... bortsett fra at de to ikke leverer til Norge så det så... :-k

TBI81
Innlegg: 1899
Registrert: 01 mai 2010, 14:52
Motorsykkelen din: Ja

Re: Skiltholder - fender eliminator

Legg inn av TBI81 »

Ikke? Står da international? Hender seg at de sender internasjonalt selv om det ikke står også. Send en mail og hør - og spør samtidig om å sette prisen ned til under tollgensen ved forsendelsen ;)

Litt stiv pris på kit'ene syns jeg da. Er jo ikke mange delene ..
Bilde

TBI81
Innlegg: 1899
Registrert: 01 mai 2010, 14:52
Motorsykkelen din: Ja

Re: Skiltholder - fender eliminator

Legg inn av TBI81 »

Her er ser du undertrayet og skiltbraketten jeg lagde meg (og boltene med skiltlys). Kostet meg vel 20dollar og ellers kun noen arbeidstimer. Perfekt passform ;e

EDIT: Blinklys er integrert i baklyset for de som lurer.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Svar