Etter Apple har tapt i retten med sine skitne triks så er det snart klart for et skikkelig nettbrett:Globe skrev:Noen har fått seg iPad...med iMovie installert ser jeg![]()
Veldig bra!!
http://www.dinside.no/875858/samsung-dom-oppheves
Etter Apple har tapt i retten med sine skitne triks så er det snart klart for et skikkelig nettbrett:Globe skrev:Noen har fått seg iPad...med iMovie installert ser jeg![]()
Veldig bra!!
Hvor nøyaktig/realistiske er disse målingene?TBI81 skrev:Fiffig gratis-app for å måle g-krefter med ipod/iphone: DriveForce.
Beste sålangt: 1,44G Brems og 1.28Aks.
Hi-Hi, siden Samsung var først så burde vel Apple betale en straffeavgift til Samsung for å ha kopiert...Godtvoksen skrev:Etter Apple har tapt i retten med sine skitne triks så er det snart klart for et skikkelig nettbrett:Globe skrev:Noen har fått seg iPad...med iMovie installert ser jeg![]()
Veldig bra!!
Virker både realistisk og nøyaktig etter hva jeg klarer å regne meg fram til i alle fall. Vanskelig å måle sentrifugal på mc så den stemmer jo ikke, men aks og brems kan jeg tro på :)MaxTron skrev:Hvor nøyaktig/realistiske er disse målingene?TBI81 skrev:Fiffig gratis-app for å måle g-krefter med ipod/iphone: DriveForce.
Beste sålangt: 1,44G Brems og 1.28Aks.
Er det bare gimmik og dill som det meste andre fra kassa med råttne epler??
Skikkelig og skikkelig...Godtvoksen skrev:Etter Apple har tapt i retten med sine skitne triks så er det snart klart for et skikkelig nettbrett:Globe skrev:Noen har fått seg iPad...med iMovie installert ser jeg![]()
Veldig bra!!
Hva savner du i Tab 7, og hva forventer du av ipad som ikke Tab 8,9 har?Banditmannen skrev: Da må de gjøre en vesentlig bedre jobb en med Galaxy Tab 7", for den er ikke all verdens...![]()
Hvis, nei NÅR, jeg skal ha meg nytt brett, da blir det iPad! Garantert!
Stabilitet!Godtvoksen skrev:Hva savner du i Tab 7, og hva forventer du av ipad som ikke Tab 8,9 har?Banditmannen skrev: Da må de gjøre en vesentlig bedre jobb en med Galaxy Tab 7", for den er ikke all verdens...![]()
Hvis, nei NÅR, jeg skal ha meg nytt brett, da blir det iPad! Garantert!
Jeg har forstått det slik at ingen programmer til iPad er gratis, og følgelig må de være nøye testet. Det følger vel da også med garanti på programmet, og ikke at det brukes for egen risiko. Det er vel det som er det VIRKELIG store skille mellom åpen kildekode som Android bygger på, i motsetning til Apple. Det blir som du kjøper bil mororsykkel og ikke får sett inne i motoren. En slik bil eller motorsykkel vil vel de færreste kjøpe...Banditmannen skrev:
Dette blir bare synsing, kan ikke dokumenterer det, men jeg syns Appels produkt virker mer forseggjort!![]()
Har også en følelse av at programm som lages til iPhone/iPad blir nøyere testet før de slippes gjennom nåløyet...![]()
Stilig:Onsløv skrev:Flott app jeg brukte her om dagen.
Glympse
Kartet og live oppdatering kunne jeg spart meg for (koster jo mobildatatrafikk)
Ellers skulle jeg ønske den sendte oppdatering i gitte intervaller... Noen som vet om noe?
Vel, jeg for min del har ikke noe ønske om å se INNI motoren på en motorsykkel, det overlater jeg til mekanikkere(stort sett)Godtvoksen skrev:Jeg har forstått det slik at ingen programmer til iPad er gratis, og følgelig må de være nøye testet. Det følger vel da også med garanti på programmet, og ikke at det brukes for egen risiko. Det er vel det som er det VIRKELIG store skille mellom åpen kildekode som Android bygger på, i motsetning til Apple. Det blir som du kjøper bil mororsykkel og ikke får sett inne i motoren. En slik bil eller motorsykkel vil vel de færreste kjøpe...Banditmannen skrev:
Dette blir bare synsing, kan ikke dokumenterer det, men jeg syns Appels produkt virker mer forseggjort!![]()
Har også en følelse av at programm som lages til iPhone/iPad blir nøyere testet før de slippes gjennom nåløyet...![]()
Det merkelige er at mange finner seg i det urimelige prinsippet i dataverden...