Vet det kan gå tregt der... engang tidligere i sommer var det bare to stk foran meg men han foran meg skulle ha en eller annen liten duppeditt som han ikke hadde delenummer på... tror jaggu han i kassa brukte 15 min på å finne ut at de ikke hadde delen og ytterligere 5 min på at de ikke hadde noen ekvivalente heller...
Trakk nummerlapp når jeg kom idag - 13 - og så at det stod 6 på tavla. Ventet litt for å se om det var noen framdrift, men nei... samme nr...
Det var varmt i kjøreklær så tok heller sjansen på å kjøre en liten rundtur... Helsfyr - Oppsal - Bøler og litt rundomkring, og returnerte 20 min senere... da stod det 8 på tavla...

Tilogmed med to stykker som satt bak skranken... klokken var da 13:15 og rask hoderegning ga at å vente 5 nummer med ca 10min per nummer ga 40-50 min ventetid, så dro heller hjemover med uforrettet sak... De som ventet i lokalene så rimelig oppgitte ut også...
Tror seriøst de kunne doblet salget ved å ha kvikkere betjening... helt utrolig tregt som det er nå ihvertfall.
](./images/smilies/grrr.gif)
Så folkens, nå er dere advart.