BLIR BEHOLDT: -09 Triumph Tiger 1050 "Ny-Tigern"

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
Svar
ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

BLIR BEHOLDT: -09 Triumph Tiger 1050 "Ny-Tigern"

Legg inn av ArcticTiger »

Vi har i den senere tid tenkt på å skaffe oss en feriebolig, og for å del-finansiere den vurderer vi salg av Ny-Tigern :O
Den er en -09 modell, første gang reg i 03/10. Den er strøken, tilstand "som ny". Kjørt kun 8.800 km. Alltid lagret inne. Fargen er Blazing Orange (som er den raskeste!) Med sykkelen følger orig. sidevesker og tankveske, bagasjebrett (ikke mont.), varme i handtak, Arrow effektanlegg/remap (123 hk på dynobenk), ABS bremser, vindavviser på handtak, "Mustang" senkefothvilere, carbon hugger/kjedeskjerm og -forskjermforlenger.
Dette er en lettkjørt, spenstig, stabil sport/tursykkel med behagelig oppreist kjørestilling. Den smidige, vibrasjosfrie 1050 ccm Triple-motoren gir masse effekt, og dreiemoment over et bredt turtallsregister. Bruker ca 0,5 l/mil med vanlig kjøring. Den passer godt for en lang fører.
Sykkelen står i Vestfold, og kan sees og prøves der helga 28/7-1/8.

Ved seriøs interesse, kontakt meg på PM. Den som forstår sin besøkelsestid nå, kan her gjøre en god deal.

Bilde
Sist redigert av ArcticTiger den 07 jun 2012, 20:44, redigert 8 ganger totalt.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Vurderes solgt: -09 Triumph Tiger 1050

Legg inn av AJ »

Ojsann! :eh
Ja, ja... Du har jo en del sykler i garasjen(e), hvor Triumph er godt representert, så helt overraskende er det vel ikke.
Hadde jeg ikke hatt en Tiger med den raskeste fargen selv, ville jeg uten tvil vurdert kjøp av den du har!

Lykke til med salget! :thumleft

ArcticTiger

Re: SELGES: -09 Triumph Tiger 1050 "Ny-Tigern"

Ny-Tigern blir nå lagt ut på finn.no, og blir stående tilsalgs i lokalene til Løvaas Motor, Ringveien 8, Holmestrand.
Kmstanden er nå 9.400 km, akkurat innkjørt......

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

:thumleft Den går nok fort skal du se---i betydningen den selges nok fort.... :b_c: :jada:
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

ArcticTiger

http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=30226829" onclick="window.open(this.href);return false;

Her er flere bilder av Ny-Tigern.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

ArcticTiger skrev: http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=30226829" onclick="window.open(this.href);return false;

Her er flere bilder av Ny-Tigern.
Denne er kanskje enda finere enn denne :eh :knegg

To svært gode tilbud for de som ser seg om etter en ny sprek MC med særpreg og karakter :-)
:jada:

;e

ArcticTiger

Ny-Tigern er fortsatt tilsalgs. Hvis det er noen som er interessert i å se og prøve den, kan jeg ta den med når vi skal treffes på Roa den 17/9. Send meg en PM hvis det er av interesse, ellers kjører jeg Multistradan oppover.

Ellers er jeg å treffe i Andebu 15-19 sept. og 1-6 okt. for visning og prøving av denne flotte Tigern. Eller kontakt Løvaas Motor i Holmestrand, den står der nå, de hjelper meg å selge den.

Bilde

ArcticTiger

Re: IKKE SOLGT!: -09 Triumph Tiger 1050 "Ny-Tigern"

Det nærmer seg jo Vår, i noen deler av landet iaffal :doh , så da er det på tide å bømpe denne.
Sykkern står tilsalgs i lokalene hos Løvaas Motor i Holmestrand, og er fortsatt like Strøken :D

ArcticTiger

Re: IKKE SOLGT!: -09 Triumph Tiger 1050 "Ny-Tigern"

Jeg minner om at Ny-Tigern forsatt er til salgs, den kan ses :yeyeye hos Løvaas Motor i Holmestrand.

Helgen 27-30/4 skal jeg til Andebu i Vestfold en tur, da skal vi Rat-ifisere Bjønnavind sin GoldWing :knegg og spise Gryte på Gryte hos Evike og Knut Morten :prf
Hvis det er av interesse, kan jeg hente ut Tigern for visning i helgen. Planlegger også en Oslo-tur i løpet av helgen, og kan da evt kjøre med Tigern innover.
Men, faren er jo, at hvis jeg først tarn ut og kjører meg en årntli Tiger-tur og får kjenne det gode dreiemomentet og den silkemyke gangen i den deilige 1050 Triple-mottorn :love , så vet jeg ikke om den blir til salgs mer :-k =;
:vs Så evt Tiger-interesserte, send meg en PM.

ArcticTiger

Re: BLIR BEHOLDT: -09 Triumph Tiger 1050 "Ny-Tigern"

Da har jeg bestemt meg for å beholde Ny-Tigern :thumleft
Ei stund så det ut som den måtte selles for å finansiere Hytte-planene, men det har ordna seg, så nå gleder jeg meg til å endelig kjøre Ny-Tigern nordover i Juli :D

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

ArcticTiger skrev:Da har jeg bestemt meg for å beholde Ny-Tigern :thumleft
Ei stund så det ut som den måtte selles for å finansiere Hytte-planene, men det har ordna seg, så nå gleder jeg meg til å endelig kjøre Ny-Tigern nordover i Juli :D
Det gjør vi også; gleder oss til Nord-Norge turen \:D/
Vår aller første på MC :thumleft
Oppleve Norge på kryss & tvers med MC'en før vi farer utenlands.
Nevnte jeg at vi gleder oss?

Og igjen må jeg bare si at det høres veldig bra ut at du beholder Tiger. Blir to sånne i Karlstad, da :thumleft + ojda sin Explorer.
Og så det uunngåelige spørsmålet...: er det en ekte Tiger :scratch
;e

ArcticTiger

Hmm, ja, si det AJ. Den minst "ekte" Tigern er vel kanskje 1050, som populært kalles "Roadie" Tiger.
En Ånkli Tiger er jo en skikkelig allrounder, som takler grus og kjærreveier like godt som hovedveier. Her holder jeg en knapp på 885 Gammel-Tigern (-93-98), 955 "Girlie" Tigern (-99-06), 800 XC og 1200 Tigern.
1050 Tigern er en flott sykkel, men ikke så "allround" som de andre syns jeg
Forøvrig: Den aller stiligste og "beste" av alle Tigere er utvilsomt en British Racing Green 1998 Gammel-Tiger :thumleft UIMOTSTÅELIG :knegg

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Der kom du antakelig med fasiten, ja... :-k

Men 1050'en er åkkesom en årntli flott sykkel :thumleft

Welshen
Motorsykkelen din: ?? Uten mc, men plutselig

Legg inn av Welshen »

Så bra. Sitter og regner selv på hytte nå, men heldigvis får jeg så lite for mcen at det ikke er noe å regne på:) He he
I don`t care about little things.....

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Welshen skrev:Så bra. Sitter og regner selv på hytte nå, men heldigvis får jeg så lite for mcen at det ikke er noe å regne på:) He he
For egen del er det slik at vi bor i et gammalt hytteområde og har ingen påtrengende behov for å 'hytte' oss lenger ut på viddene... :P :p
Men en hytte i Unaiten eller sør i Europa er ingen fremmed tanke... ;-)

Svar