Zotz skrev:Å ja..bare man får opp presenningen og fyra opp bålet så blir det så trivelig så :-)
Zotz ønskes herved velkommen til MCsiden.no,her vil du treffe mer eller mindre skravlesyke MCister og
jeg håper du får det gøy og interessant her !!

Zotz skrev:Å ja..bare man får opp presenningen og fyra opp bålet så blir det så trivelig så :-)
Ved en glipp har ikke banneret havnet hos rogg før turen til Troll...werner skrev:Det håper jeg![]()
Blir det hengt opp mc-siden banner der det er noen?
Ser du en kar i skinnhatt med vest og det står SMIA MC på ryggen...ja da har du meg der.AJ skrev:Ved en glipp har ikke banneret havnet hos rogg før turen til Troll...werner skrev:Det håper jeg![]()
Blir det hengt opp mc-siden banner der det er noen?
Det ligger hjemme hos meg og slik det ser ut nå så blir det dessverre neppe noen Trollrally-tur på meg i år...![]()
Dermed ikkeno' MCsiden banner på dette treffet med mindre en gjeng MCsiden-trøndere innfinner seg med banneret som de har der oppe...
Hvor er bildene..Kjellrf skrev:Kom hjem fra Troll nå (pga konf.greier for dattera mi imorgen), og det var strålende vær (i flere tolkninger). Så nå må klær og telt tørkes. Men det var som vanlig veldig trivelig. Alltid en presenning å være under, med masse trivelige folk.
Det slutta å regne sånn midt på dagen i dag.
Hilste også på Rogg, han ba jo om det....
Kjellrf skrev:What happened at Troll, stays at Troll...