Hey! Skjerp deg, kompisrogg skrev:Du verden for en husk....Jeg har møtt alle som nevner meg..

Du kan bedre enn det, hæ?

Du har truffet mange!

Hey! Skjerp deg, kompisrogg skrev:Du verden for en husk....Jeg har møtt alle som nevner meg..
Jeg har hatt den store glede å treffe deg...og hyggelig kafebesøk ble det !Gammelgutt skrev:Jeg har ikke oversikt over hvor mange jeg har møtt. Det er kanskje lettere å spørre andre om de har møtt meg.
Banditmannen skrev:Var det helt bevist at du startet en ny tråd med NØYAKTIG samme tittel?![]()
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=12&t=2442&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Tror kanskje du møtte OleB også...MaxTron skrev: OK, ska vi sjå:
AJ, Bakpå, rogg, Bubbu, Fidel(men det var før æ vart med i forumet), SheDevil, Snikkeren, Globe, Gizmodude, Fru Rogg, Intruder(mener æ snakka to ord i forbifarten med han på Farmer-treffet, men va ikke klar over at det var han), Teia
Var sikkert flere på nogestreffet, men det var dette med navn og husk da
Ja der kan du sjå..AJ skrev:Tror kanskje du møtte OleB også...MaxTron skrev: OK, ska vi sjå:
AJ, Bakpå, rogg, Bubbu, Fidel(men det var før æ vart med i forumet), SheDevil, Snikkeren, Globe, Gizmodude, Fru Rogg, Intruder(mener æ snakka to ord i forbifarten med han på Farmer-treffet, men va ikke klar over at det var han), Teia
Alzheimer light?.AJ skrev:Banditmannen skrev:Var det helt bevist at du startet en ny tråd med NØYAKTIG samme tittel?![]()
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=12&t=2442&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
Den gamle tråden hadde jeg helt glemt, gitt...![]()
Ja, ja...![]()
Sånn kan det gå når man blir litt glemsk og mister oversikten...
Vel, vel... da slår vi likesågodt trådene sammen
Ikke lett...ikke lett...MaxTron skrev:Ja der kan du sjå..AJ skrev:Tror kanskje du møtte OleB også...MaxTron skrev: OK, ska vi sjå:
Stemmer nok det ja
Vil bare si at jeg ikke er i mot pupper, eller på noen måte ønsker å forby de!Bubbu skrev:Jeg har gleden av å snakket med: AJ, Bakpå, Snikkeren, Globe, rogg, SheDevil, Gizmodude, Globinen, Bubbuline, OleB, Teia, MaxTron, Bantitmannen, Firda, Bulldog70, Bimma, Dexter, Nasseline, Jolly Jumper, Wheelonass, Svein2, om jeg har glemt noen sorry